en dags feber også er den væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.804 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2010

B&J

er der andre her inde har lige har haft det???

daniel hade lige en dag med høj feber næste dag var den væk og det samme hade min kæreste igår endag og i dag er den væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Nemesis

ja manden lå i går med høj feber og i dag er der intet..han er stadig ikke frisk men har ingen feber.

:-) Sisse

Anmeld

28. november 2010

B&J

ladydan1 skriver:

ja manden lå i går med høj feber og i dag er der intet..han er stadig ikke frisk men har ingen feber.

min kæreste og dreng var super friske efter deres tur vildt mærkeligt.. den kan lige holde sig væk

Anmeld

28. november 2010

Nemesis

B&J skriver:

min kæreste og dreng var super friske efter deres tur vildt mærkeligt.. den kan lige holde sig væk

Ja jeg har skisme heller ikke hverken tid eller lyst til en tur.

Anmeld

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

er der andre her inde har lige har haft det???

daniel hade lige en dag med høj feber næste dag var den væk og det samme hade min kæreste igår endag og i dag er den væk

Frederic havde den ene morgen 38,7 i feber. Kl 15 sagde den 37,8 og om natten 38,4.

Næste morgen var den nede på 36,7 hvor den plejer at være.

Første gang i over 1 år han har feber...

Anmeld

28. november 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Frederic havde den ene morgen 38,7 i feber. Kl 15 sagde den 37,8 og om natten 38,4.

Næste morgen var den nede på 36,7 hvor den plejer at være.

Første gang i over 1 år han har feber...

altså det er mærkeligt mon det er en endags feber

Anmeld

28. november 2010

B&J skriver:

altså det er mærkeligt mon det er en endags feber

helt vildt... 

For over 1 år siden havde han on/off feber næsten hver evige dag. Men det var kun nogle få timer hver dag og så forsvandt det igen.

Dp ville ikke ringe ham hjem, for feber'n var som regl væk efter et stykke tid. Så hun ville ikke føle sig dum ved at ringe og når jeg så hented ham, var feber væk.

Anmeld

28. november 2010

B&J

helt vildt... 

For over 1 år siden havde han on/off feber næsten hver evige dag. Men det var kun nogle få timer hver dag og så forsvandt det igen.

Dp ville ikke ringe ham hjem, for feber'n var som regl væk efter et stykke tid. Så hun ville ikke føle sig dum ved at ringe og når jeg så hented ham, var feber væk.

nej det kan jeg da godt forstå hvad har hans lille krop dog haft gang i siden det var on and off hele tiden

det er altså noget mærkeligt noget

Anmeld

28. november 2010

B&J skriver:

nej det kan jeg da godt forstå hvad har hans lille krop dog haft gang i siden det var on and off hele tiden

det er altså noget mærkeligt noget

Aner det bare slet ikke, det er der ingen der gør.

Han har aldrig været mere syg end alm forkølelser 5-6 gange i hans levetid. 

Så han aner ikke og har ikke prøvet alle de berømte børne sygdomme de skal have. (lunge/mellemøre/ hals betændesle - omgangs syge - skoldkopper - influenza og alle de andre)

Han har været 19 mdr i dp, uden at have haft 1 sygedag og ikke blevet ringet hjem endnu. 

Anmeld

28. november 2010

B&J

Aner det bare slet ikke, det er der ingen der gør.

Han har aldrig været mere syg end alm forkølelser 5-6 gange i hans levetid. 

Så han aner ikke og har ikke prøvet alle de berømte børne sygdomme de skal have. (lunge/mellemøre/ hals betændesle - omgangs syge - skoldkopper - influenza og alle de andre)

Han har været 19 mdr i dp, uden at have haft 1 sygedag og ikke blevet ringet hjem endnu. 

ja det er virkelig mærkeligt men så dejligt han næsten aldrig er syg super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.