Savner vennepar el. veninder ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. november 2010

mybaby-girl

Heej I dejlige tøsser

Som I alle ved er der ikke mange veninder der er tilbage når man først bliver gravid og får børn ..

Det er pisse træls, havde en veninde for godt to-tre uger siden, som selv havde født men hun ville åbenbart ikke snakke med en god veninde, som mig .. Hun ringede en aften og spurgte om vi havde det godt og 2min efter fik man en sms at man ku have et godt liv,, og farvel .. Tak for lort, og så havde hun slettet en fra både msn, facebook og mobil ..

Såå vi søger nogle vennepar eller veninder som man kan snakke alt om, og mødes og shoppe med eller bar skrive snakke over mobil.. Vi kan godt lide mange forskellige spil, hygge aftner med film og middage, eller sjove udflugter Vi bor i Øster Lindet, 10km fra Rødding i Sønderjylland ... Håber der er nogle der har det på samme måde og får lyst til at mødes engang og eller evt vil skrive sammen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

LRJ

mybaby-girl skriver:

Heej I dejlige tøsser

Som I alle ved er der ikke mange veninder der er tilbage når man først bliver gravid og får børn ..

Det er pisse træls, havde en veninde for godt to-tre uger siden, som selv havde født men hun ville åbenbart ikke snakke med en god veninde, som mig .. Hun ringede en aften og spurgte om vi havde det godt og 2min efter fik man en sms at man ku have et godt liv,, og farvel .. Tak for lort, og så havde hun slettet en fra både msn, facebook og mobil ..

Såå vi søger nogle vennepar eller veninder som man kan snakke alt om, og mødes og shoppe med eller bar skrive snakke over mobil.. Vi kan godt lide mange forskellige spil, hygge aftner med film og middage, eller sjove udflugter Vi bor i Øster Lindet, 10km fra Rødding i Sønderjylland ... Håber der er nogle der har det på samme måde og får lyst til at mødes engang og eller evt vil skrive sammen ...

Kæmpe  

hun var da en r*v hende veninden ! men jeg mangler os veninder, bo i Egtved 18 km fra kolding  

Jeg oplevede at da jeg blev gravid smuttede alle mine veninder, så de eneste veninder jeg har i dag er dem fra min mødregruppe 

Anmeld

28. november 2010

mybaby-girl

Lone H. skriver:

Kæmpe  

hun var da en r*v hende veninden ! men jeg mangler os veninder, bo i Egtved 18 km fra kolding  

Jeg oplevede at da jeg blev gravid smuttede alle mine veninder, så de eneste veninder jeg har i dag er dem fra min mødregruppe 

De skulle have nogle r*vfulde

Det er jo ikk så langt væk, jeg skal til at starte i mødregruppe her d. 8 december, er spændt på at se hva det er for noget og nogle

Anmeld

28. november 2010

LRJ

mybaby-girl skriver:

De skulle have nogle r*vfulde

Det er jo ikk så langt væk, jeg skal til at starte i mødregruppe her d. 8 december, er spændt på at se hva det er for noget og nogle

Ja !
Det er lidt spændende hva de er for nogle jeg er i en gruppe hvor jeg er den yngste og en kun for unge mødre

Anmeld

28. november 2010

mybaby-girl

Lone H. skriver:

Ja !
Det er lidt spændende hva de er for nogle jeg er i en gruppe hvor jeg er den yngste og en kun for unge mødre

Jaa, okay det er da nu rart, at det er omkring samme alder

Jeg ved ikke endnu, hvor gamle de her de er, men håber ikke de er sidst i 20'erne eller derover ..

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

mybaby-girl skriver:

Heej I dejlige tøsser

Øv hvor er det røværgerligt, at du bor så langt væk. Jeg søger gerne nye veninder, særligt nogle, som er inde i hele dette graviditetsunivers! Jeg ved godt, at jeg fremstår som anonym, men det er nu kun her offentligt på forum, indtil jeg er gravid og folk ved det. Orker ikke at forsvare mine valg før graviditeten, for jeg er en ret offentlig person på nettet Men iih.. du skulle bo tættere på, jeg bor i Århus

Anmeld

28. november 2010

mybaby-girl

Secrets skriver:

Øv hvor er det røværgerligt, at du bor så langt væk. Jeg søger gerne nye veninder, særligt nogle, som er inde i hele dette graviditetsunivers! Jeg ved godt, at jeg fremstår som anonym, men det er nu kun her offentligt på forum, indtil jeg er gravid og folk ved det. Orker ikke at forsvare mine valg før graviditeten, for jeg er en ret offentlig person på nettet Men iih.. du skulle bo tættere på, jeg bor i Århus

Ihh, jaa det kan jeg godt se, det er træls Men er mere end villig til at skrive sammen med dig, og hjælpe dig så meget som jeg kan

Jeg har vist ikk fået skrevet at jeg har født for en månde siden ........

Men hvis jeg en dag kommer forbi Århus, vil jeg gerne kigge forbi

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

mybaby-girl skriver:

Ihh, jaa det kan jeg godt se, det er træls Men er mere end villig til at skrive sammen med dig, og hjælpe dig så meget som jeg kan

Jeg har vist ikk fået skrevet at jeg har født for en månde siden ........

Men hvis jeg en dag kommer forbi Århus, vil jeg gerne kigge forbi

Havde godt fået fat i, at du har barn, men vidste ikke, om man skulle have børn allerede for at være et bud. Hehe Kan du slet ikke få hende veninden på bedre tanker? Ikke at hun er det værd efter den behandling!

Anmeld

28. november 2010

mybaby-girl

Secrets skriver:

Havde godt fået fat i, at du har barn, men vidste ikke, om man skulle have børn allerede for at være et bud. Hehe Kan du slet ikke få hende veninden på bedre tanker? Ikke at hun er det værd efter den behandling!

Det er skam ligemeget om du har barn eller ej, bare veninden er god at snakke med

Hun har før haft depri. (staves) og manden som jeg har snakket med en gang efter hun har født, siger at hun nok en inde i en fødselsdepri. Men hun skal selv komme til mig, når hun er blevet god igen, har før været uvenner med hende i tre månder af gangen, og det er belastende ... Hun er ikke sådan at "vende", hvis du forstår

Anmeld

28. november 2010

6800

Bor godt nok ikke så langt nede i sønderjylland som du gør, men dog i sønderjylland...nemlig varde  og så fødte vi samme dag, fik en datter d. 29/10 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.