D. 29/10-2010 kl. 17:11 fødte jeg en dejlig dreng på 3100g og 52cm på kolding sygehus 
Det hele startede med at skulle til jordmor konsultation d. 28/10 kl. 13:30, men ventede en halv time, så gik jeg ind til en jordmor, og spurgte omm jeg ikke snart skulle ind, og hun sagde at hende jeg skulle ind til først kom imorgen, men hun ville meget gerne tage tiden med mig, så jeg ikke skulle til at kører derind igen dagen efter.
Jeg fik snakket og skulle også have løsnet hinder, og det gik fint, havde så spurgt hende om jeg ikke kunne få kørt en strimmel, da jeg stortset ikke havde mærket ham i 2 dage, og jeg var lidt bekymret, og blev sendt op til dem som gør det ...
Og lå der i længe, hvor hans puls lå op og ned og mest nede, jeg begyndte at tude og blev mere bekymret
og til sidst var min mor, min kæreste, stedsøster og svigermor hos mig, for at tørste og hjælpe os godt på vej.
Til sidst på eftermiddagen, kom en læge (tror jeg nok hun var) hen og sagde at de ville sætte mig igang med stikpille nu og ville blive indlagt på gynækologiskafd. til at skulle ned og have stikpille om formiddagen igen, men det ændrede sig da mit vand gik kl. 19:50 samme aften
og veererne begyndte natten mellem d. 28/ og d. 29/10 kl. 02.50 men gik i sig selv inden morgenstunden 
Så jeg kom på fødegangen og fik lagt ve-drop kl. 09:45 og kl. omkring 13:30/14:00 var jeg 6 cm åben og fik presseveer, men i mellem tiden fik jeg lagt blokade i ryggen, som kun tog toppen af de veer jeg havde
imens jeg fik lagt den der blokade, besvimede min mor og faldt om, men min jordmor hjalp hende op igen, det vidste sig at hun var lidt bange for nåle, plus at der lige pludselig var en masse på stuen samtidig med (altså jordmødre og læger og hjælpere) Var 10 cm åben kl. ca. 16:50 og måtte presse alt hva jeg kunne, der hovedet var ude spurgte de om vi ville se, men nix han skulle bare ud nu og fødte ham kl. 17:11, og farmand klippede navlesnoren 
Han skal hedde Oliver 
Første billede af taget da han kom op på maven.
Andet billede er taget efter vi er kommet hjem, hvor han er 19dage gammel og trejde billede er han 6 dage.
Og i dag vejer han 4550g. og er 56cm sidst sundhedsdamen var