Tullen85 skriver:
Er der nogen der har prøvet at få det, bare sådan (mere eller mindre) lige pludseligt... Har den sidste månede haft SÅ ondt især sidst på dagen, kan næsten ikke holde ud og sidde... Brækkede det godt nok i 97´men har ikke mærket noget til det siden, så synes da det er underligt det kommer nu hvis det er der fra.
Jeg synes ikke rigtig jeg blir klogere af at google desværre... Så tænkte nogen herinde måske har prøvet noget lign. og hvad blev der gjort ved det?
Jeg faldt og slog mit i starten af året. Fik ikke gjort noget, og snakkede ikke med lægen eller noget.
Nu har jeg så, de sidste 8 uger, haft konstante smerter når jeg sidder, ligger på ryggen og alle andre stillinger end at stå og ligge på siden faktisk.
Var til massør, fordi jeg troede det var iskiasnerven, men det viste sig så i torsdags, da jeg tog til kiropraktor, at det er mit haleben der er blevet slået skævt dengang jeg faldt.
Det behøver ikke betyde noget, men hun mener, at fordi jeg har siddet meget, grundet skolegang, eksamensskrivning osv, så er det blevet ømt igen. Ledbåndet der går fra halebenet og under ballen, er simpelthen blevet forkortet, og derfor gør det ondt når det bliver (over)strukket.
Hvis jeg var dig ville jeg tage til en kiropraktor. Egen læge sagde til mig, at jeg skulle aflaste så meget som nødvendigt, og evt. kunne tage 2 smertestillende...
Det var SÅ meget mere værd at tage til kiropraktor!
Håber du finder en løsning, for det er bare en træls smerte!!