Ondt i halebenet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.850 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2010

SHERO

Er der nogen der har prøvet at få det, bare sådan (mere eller mindre) lige pludseligt... Har den sidste månede haft SÅ ondt især sidst på dagen, kan næsten ikke holde ud og sidde... Brækkede det godt nok i 97´men har ikke mærket noget til det siden, så synes da det er underligt det kommer nu hvis det er der fra.

Jeg synes ikke rigtig jeg blir klogere af at google desværre... Så tænkte nogen herinde måske har prøvet noget lign. og hvad blev der gjort ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

AnneBJ

Tullen85 skriver:

Er der nogen der har prøvet at få det, bare sådan (mere eller mindre) lige pludseligt... Har den sidste månede haft SÅ ondt især sidst på dagen, kan næsten ikke holde ud og sidde... Brækkede det godt nok i 97´men har ikke mærket noget til det siden, så synes da det er underligt det kommer nu hvis det er der fra.

Jeg synes ikke rigtig jeg blir klogere af at google desværre... Så tænkte nogen herinde måske har prøvet noget lign. og hvad blev der gjort ved det?

Jeg faldt og slog mit i starten af året. Fik ikke gjort noget, og snakkede ikke med lægen eller noget.

Nu har jeg så, de sidste 8 uger, haft konstante smerter når jeg sidder, ligger på ryggen og alle andre stillinger end at stå og ligge på siden faktisk.

Var til massør, fordi jeg troede det var iskiasnerven, men det viste sig så i torsdags, da jeg tog til kiropraktor, at det er mit haleben der er blevet slået skævt dengang jeg faldt.

Det behøver ikke betyde noget, men hun mener, at fordi jeg har siddet meget, grundet skolegang, eksamensskrivning osv, så er det blevet ømt igen. Ledbåndet der går fra halebenet og under ballen, er simpelthen blevet forkortet, og derfor gør det ondt når det bliver (over)strukket.

Hvis jeg var dig ville jeg tage til en kiropraktor. Egen læge sagde til mig, at jeg skulle aflaste så meget som nødvendigt, og evt. kunne tage 2 smertestillende...

Det var SÅ meget mere værd at tage til kiropraktor!

Håber du finder en løsning, for det er bare en træls smerte!!

Anmeld

27. november 2010

SHERO

AnneBJ skriver:

Jeg faldt og slog mit i starten af året. Fik ikke gjort noget, og snakkede ikke med lægen eller noget.

Nu har jeg så, de sidste 8 uger, haft konstante smerter når jeg sidder, ligger på ryggen og alle andre stillinger end at stå og ligge på siden faktisk.

Var til massør, fordi jeg troede det var iskiasnerven, men det viste sig så i torsdags, da jeg tog til kiropraktor, at det er mit haleben der er blevet slået skævt dengang jeg faldt.

Det behøver ikke betyde noget, men hun mener, at fordi jeg har siddet meget, grundet skolegang, eksamensskrivning osv, så er det blevet ømt igen. Ledbåndet der går fra halebenet og under ballen, er simpelthen blevet forkortet, og derfor gør det ondt når det bliver (over)strukket.

Hvis jeg var dig ville jeg tage til en kiropraktor. Egen læge sagde til mig, at jeg skulle aflaste så meget som nødvendigt, og evt. kunne tage 2 smertestillende...

Det var SÅ meget mere værd at tage til kiropraktor!

Håber du finder en løsning, for det er bare en træls smerte!!

Hmm lyder meget rigtigt egentlig, sidder egentlig også en del her hjemme for tiden... Kunne være et forsøg værd, for for pokker hvor gør det altså bare hammerende ondt.... kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan aflaste, udover at stå op eller ligge på siden....

Men det tror jeg da jeg vil forsøge... 

Tak for svar.... 

Anmeld

27. november 2010

SHERO

lige et fjollet spørgsmål, men hvad gør en kiroprator? Kender ikke rigtig til det...

Anmeld

27. november 2010

>>Carina<<

I sommers fik eg også pludselig ondt. Så ondt at jeg ik ku sidde normalt. Jeg fik til fysioterapeut som mente det var skubbet skævt da jeg fødte. Fik så bare først ondt 9 mdr efter jeg fødte. Gik til kiropraktor som ik mente der var noget galt andet end spændinger i balderne. Hmm syns ik jeg gik nogen hjælp så stoppede igen. Gik nogle mdr og nu har jeg kun ondt når jeg sidder længe af gangen

Anmeld

27. november 2010

AnneBJ

Tullen85 skriver:

lige et fjollet spørgsmål, men hvad gør en kiroprator? Kender ikke rigtig til det...

Altså de kaldes jo populært "knæk og bræk-doktor" fordi de knækker knogler/led eller hvad detnu er... mange synes det er rigtig grimt og smertefuldt, men jeg synes slet ikke det var slemt!

Jeg går hos klinik flicflac, hende der har det, Kari, er med i Baby.dks eksperktpanel. Klinikken ligger i Kolding, og har virkelig kun godt at sige om det!

Anmeld

27. november 2010

Maria-s

JA altså jeg fik jo OGSÅ pludselig ondt her engang i sommers, sådan ud af det blå. Havde ikke faldet og slået det for nylig eller noget... Mit kom sig jo så af at jeg var blevet gravid..... I går ikke lige og øver på at lave en baby, eller?

Jeg var ved kiropraktor fordi jeg pludselig fik enorme smerter og ikke kunne noget som helst. Her var jeg 3 (eller 4) gange. 2. gang jeg var der spørger min kiropraktor; er du egentlig gravid?. Mig; øhhh det ved jeg ikke.  (vi prøvede, men hvis jeg var ville jeg i hvert fald ikke være ret langt henne) men hun sagde at fra den dag barnet undfanges, ja der kan kroppens hormoner simpelthen "gå amok" og gøre at man fx. får ondt i sit haleben

Men ja det kan da også være du bare har siddet for meget, men altså ja ville bare fortælle at der KAN være andre grunde også...

Maria 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.