første mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.828 visninger
10 svar
1 synes godt om
27. november 2010

bette

hvor meget blødte i ??

jeg har i nat simpelthen blødt igennem ALT. hele sengen er fyldt med blod.. og dynen.. og har skiftet 6 gange i nat (altså bind og trusser) og det er altså natbind.. synes det er meget voldsomt og så meget blødte jeg altså ikke ved min først fødte.. har været lidt svimmel idag også...

har haft ringet til lægevagten.. som sendte en recept på nogle piller ned på apoteket til mig som skulle mindske blødningen.. men jeg bløder altså stadig ret meget.. 

er der nogen der har oplevet det??? 

skal lige siges at jeg skyndte mig at købe jern piller også.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Koen.

Første mens var kanon voldsom, syntes det næsten var værre end efter fødslen der var bare intet der holdte tæt og turder knap sove om natten af skræk for at bløde igennem

Anmeld

27. november 2010

mortilflere

Jeg styrt bløder hver x , og for 9 piller i døgnet for at bremse det lidt , der kan gå et døgn før de virker

Køb tena nat bind de suger en del jeg har to på om natten i forlængelse med hinanden

Anmeld

27. november 2010

Tanja84

Det er meget normalt at ens mens efter fødslen kan være lidt kraftigere, men synes da godt nok det lyder meget voldsomt med dig.

Jeg ville nok lige ringe til vagtlægen igen, hvis ikke den aftager. Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er du har født, men en fra min mødregruppe fik også en meget kraftig blødning ca. en mdr. efter sin fødsel, og det skyldes at hendes livmoder ikke havde trukket sig ordentlig sammen.

Men  da alt jeg har og håber virkelig pillerne hjælper og den snart aftager igen. Samt at det kun var denne gang, så du ikke fremover skal døje med meget kraftige mens.

Anmeld

27. november 2010

Joan ( Smallie )

lillespurv20 skriver:

Første mens var kanon voldsom, syntes det næsten var værre end efter fødslen der var bare intet der holdte tæt og turder knap sove om natten af skræk for at bløde igennem

Hvor lang tid efter du havde født fik du den?

Anmeld

27. november 2010

bette

Tanja84 skriver:

Det er meget normalt at ens mens efter fødslen kan være lidt kraftigere, men synes da godt nok det lyder meget voldsomt med dig.

Jeg ville nok lige ringe til vagtlægen igen, hvis ikke den aftager. Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er du har født, men en fra min mødregruppe fik også en meget kraftig blødning ca. en mdr. efter sin fødsel, og det skyldes at hendes livmoder ikke havde trukket sig ordentlig sammen.

Men  da alt jeg har og håber virkelig pillerne hjælper og den snart aftager igen. Samt at det kun var denne gang, så du ikke fremover skal døje med meget kraftige mens.

håber jeg godt nok heller ik jeg skal fremover.. det er jo et helvede.. 

jamen det er 2 mdr siden jeg fødte.. eller ja faktisk lidt over 2 måneder.. 

synes det virker vildt.. sådan var det ik med min først fødte.. 

blev da også ret nervøs må man sige. 

Anmeld

27. november 2010

Mullebergen

Jeg har lige fået min første mens, 2½ måned efter fødslen og jeg bløder næsten ikke 

Anmeld

27. november 2010

Tanja84

bette skriver:

håber jeg godt nok heller ik jeg skal fremover.. det er jo et helvede.. 

jamen det er 2 mdr siden jeg fødte.. eller ja faktisk lidt over 2 måneder.. 

synes det virker vildt.. sådan var det ik med min først fødte.. 

blev da også ret nervøs må man sige. 

Kan jeg da sagtens forstå, og det er da også helt forståeligt. Ville også selv være blevet vildt nervøs, hvis det var mig.

Ring evt. til lægen på mandag og tag en snak med ham/hende. Alt efter hvilken præventation du bruger, kan man skifte p-piller eller supllerer med andre piller, som netop er til kvinder med kraftig mens og kraftige mens smerter.

Sender lige en ordentlig med på vejen

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

min første var ikk, men min anden, puha, lidt som din bare ikk helt så voldsom ´tror jeg,

Anmeld

27. november 2010

bette

Tanja84 skriver:

Kan jeg da sagtens forstå, og det er da også helt forståeligt. Ville også selv være blevet vildt nervøs, hvis det var mig.

Ring evt. til lægen på mandag og tag en snak med ham/hende. Alt efter hvilken præventation du bruger, kan man skifte p-piller eller supllerer med andre piller, som netop er til kvinder med kraftig mens og kraftige mens smerter.

Sender lige en ordentlig med på vejen

jeg er lige begyndt på nuva ring.. og det er den jeg plejer at bruge.. 

men plejer dælme ik at have så kraftig mens.. men ja tror jeg ringer til lægen på mandag.. og så fylder jeg mig selv godt op med en masse vand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.