Vis mig jeres 3-årig's værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.943 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Tut

Hej piger,

Jeg er ved at lave Noah værelse til et "stor-drenge-værelse" aka CARS værelse...

Jeg har fået lavet nogle billeder med Cars, bestilt en kæmpe McQueen plakat, og bestilt sort/hvidt ternet stof til forhænget i hulen.

Jeg synes der mangler noget, så jeg tænkte at jeres unger måske har nogle fede værelser, som jeg kan blive inspireret af.

Her er så langt vi er nået i dag.... Mangler at få alt det vi har bestilt på nettet (stof og plakat)

Så kom med jeres drenge og pige værelser!

Tut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Muffinmus

Jamen her har vi jo "værelset"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2010

Tut

Åh hvor er det fint Maria....

Hvor er wallstickerne købt henne, det er sådan nogen jeg leder efter.

Og FEEEEED seng - Noah ville slå ihjel for at få sådan en.

Anmeld

27. november 2010

Lene76

Det nogle fede billeder af Cars du har sat i ramme...... hvor har du købt dem????  nu da Viktor blir ene dreng i fam lu det godt tænkes at han osse sku ha sådan nogen ligende

Her har MIlle og Viktor vær og min energi har nok lagt et andet sted, det sidste ½ år men nu har jeg snart ferie og orlov så ska der ske noget hehe.......

Anmeld

27. november 2010

Muffinmus

JAmen det er købt på e-bay i england, kostede vist 400 kr for en lille kuffet med 40 eller 45 stickers incl fragt, husker det ikke helt præcist. Og der er bare så mange fine stickers i store str.

Her hjemme i dk skal man jo give 130 kr bare for et lille a-4 ark med små stickers på.

Så hvis det er kan jeg sikkert få manden  til at købe det for jer hvis i ikke selv har profil der:-)

Anmeld

27. november 2010

Muffinmus

Hov, sengen sælges i ny og næ på f.eks dba, der købte vi vores og har set en så sent som for 14 dage siden derinde.

Anmeld

27. november 2010

Kaufie

Dejligt at se andre Cars-fans-værelser.....

Williams Cars udsmykning begrænser sig til sengetøj og plakater - derudover har han trafiktæppe på gulvet.... Og jeg havde faktisk tænkt, at hans halvhøje seng skulle blive til en borg eller piratskib, men kan godt se det bliver endnu mere stilforvirring... så Tut's idé med målflag er hermed nupset.... og jeg tror da også lige vi skal have kigget på ebay.....

Anmeld

27. november 2010

Muffinmus

Her er f.eks en til salg på guloggratis, bare rød og lidt anderledes....men prisen er ok, måske i kan presse den lidt:-)

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornemobler/babyseng/annonce/9447517

Eller en magen til vores

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornemobler/juniorseng/annonce/9415547

Anmeld

27. november 2010

Kaufie

Den villle helt sikkert også være et hit her. Men nu har William lige fået halvhøj seng, og eftersom hans værelse ikke er så stort, så er det dejligt at kunne flytte en del af legetøjet ind under sengen....

Anmeld

27. november 2010

Tut

Lene76 skriver:

Det nogle fede billeder af Cars du har sat i ramme...... hvor har du købt dem????  nu da Viktor blir ene dreng i fam lu det godt tænkes at han osse sku ha sådan nogen ligende

Her har MIlle og Viktor vær og min energi har nok lagt et andet sted, det sidste ½ år men nu har jeg snart ferie og orlov så ska der ske noget hehe.......

Billederne er nogen jeg selv har printet.

Det er nogen højt opløselige jeg har fundet på en hjemmeside, og selv beskåret dem, og printet dem på vores fotoprinter - og så kastet dem i en ramme fra IKEA.

Send mig din mail, så kan jeg sende billederne til dig... Så kan i selv få dem printet/fremkaldt hvis det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.