Prutten 29+ skriver:
Render i stadig rundt og har underlig lyster til noget bestemt (mad,drikke,slik osv) ?
Jeg havde i starten meget stor træng til lakrids, MEEEGEET saltet og gerne med salt/surt halløj på. Ellers ristet brød med ost eller smør.
Og ferskner..mhmmm!
Men det er ligesom lidt overstået lige nu.....har ikke nogen bestemt lyst noget...lige på nær clementiner...dem kan jeg nemt spise en 3-4 stykker af. Men det er dog lidt sunder end slik...og eftersom jeg har taget på af det jeg skulle for denne graviditet, er det bedre med en skål clementiner end en skål slikelas!
Jeg er på risengrød med kanel, sukker og smør.. Spiser det hver evig eneste aften. Det er helt julet. Jeg tror ikke jeg vil bryde mig om det længere, når graviditeten er slut. Har simpelthen fået nok..
Til fødselsforberedelse fik jeg at vide at clementiner er rigtigt godt for gravide fordi det forebygger sure opstød. Syren bliver til base nede i maven, i følge læreren.
Ellers har der ikke været noget mad, jeg har crawet efter, men der kan jo dukket noget mere op her mod slutningen.
Knus
Anmeld