Mad lyst ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Moaaar <3

Render i stadig rundt og har underlig lyster til noget bestemt (mad,drikke,slik osv) ?

Jeg havde i starten meget stor træng til lakrids, MEEEGEET saltet og gerne med salt/surt halløj på. Ellers ristet brød med ost eller smør.
Og ferskner..mhmmm!
Men det er ligesom lidt overstået lige nu.....har ikke nogen bestemt lyst noget...lige på nær clementiner...dem kan jeg nemt spise en 3-4 stykker af. Men det er dog lidt sunder end slik...og eftersom jeg har taget på af det jeg skulle for denne graviditet, er det bedre med en skål clementiner end en skål slikelas!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Sofia

Jeg synes egentligt ikke der er noget bestemt jeg har haft særlig lyst til under graviditeten. Ikke indtil videre i hvert fald..Generelt har jeg bare stor lyst til mad, slik, frugt, kage osv. heeeeele tiden Men det er ikke noget bestemt jeg har lyst til..

Anmeld

27. november 2010

Sofia

Hvor ser det i øvrigt hyggeligt ud på billedet Jeg elsker også mandariner.

Anmeld

27. november 2010

AnneBJ

Jeg havde præcis samme lyster som dig i starten, og også her er de aftaget. Har rigtig meget lyst til æbler, mandariner og frugt generelt, men det er som om, at syren i det, giver mig ekstra meget halsbrand.. så derfor spiser jeg oftere slik end frugt...

Anmeld

27. november 2010

Diana...

Prutten 29+ skriver:

Render i stadig rundt og har underlig lyster til noget bestemt (mad,drikke,slik osv) ?

Jeg havde i starten meget stor træng til lakrids, MEEEGEET saltet og gerne med salt/surt halløj på. Ellers ristet brød med ost eller smør.
Og ferskner..mhmmm!
Men det er ligesom lidt overstået lige nu.....har ikke nogen bestemt lyst noget...lige på nær clementiner...dem kan jeg nemt spise en 3-4 stykker af. Men det er dog lidt sunder end slik...og eftersom jeg har taget på af det jeg skulle for denne graviditet, er det bedre med en skål clementiner end en skål slikelas!

Sjovt her er det også clementiner jeg tror jeg spiser 6 om dagen ca. Også rugbrød med fiskefrikadelle. Men slik og alt det andet jeg lystet i starten har jeg ikke mere. 

Anmeld

27. november 2010

IAH

Prutten 29+ skriver:

Og ferskner..mhmmm!

Jeg er på risengrød med kanel, sukker og smør.. Spiser det hver evig eneste aften. Det er helt julet. Jeg tror ikke jeg vil bryde mig om det længere, når graviditeten er slut. Har simpelthen fået nok..

Til fødselsforberedelse fik jeg at vide at clementiner er rigtigt godt for gravide fordi det forebygger sure opstød. Syren bliver til base nede i maven, i følge læreren.

Ellers har der ikke været noget mad, jeg har crawet efter, men der kan jo dukket noget mere op her mod slutningen.

Knus

Anmeld

28. november 2010

Maria-s

Altså ud over mad?????!  

Altså jeg synes jo jeg tager mig selv i at æde konstant... Især i weekenderne når kæresten ikke er hjemme, uuhhhh så kan næsten alt ryge ned. Derfor sørger jeg for ikke at have for meget i skabene. I dag røg jeg dog i fastfooden og colaen.. Lysten var simpelthen for stor  Men det går nok når det bare er sjældent det sker

Men altså ellers så æææææææææælsker jeg jo clementiner! Kan spise et net om dagen. Det har faktisk taget over for min store trang til appelsin juice Og det tror jeg på er noget sundere, -altså clementinerne

Anmeld

29. november 2010

CA

Her var det salt og saltlakrids i starten. Lige indtil en dag hvor det midt i en pose bare sagde STOOOP! nu er det rugbrødsmadder og clementiner. Kan spise rigtigt mange clementiner i løbet f en dag.  MUMS! Sjovt læse at flere af jer ar det sådan med dem 

Og skæg info Iben. Jeg får meget nemt halsbrand og sure opstød af det je spiser om aftenen, men ikke af clementinerne.

Anmeld

29. november 2010

Diana...

IAH skriver:

Jeg er på risengrød med kanel, sukker og smør.. Spiser det hver evig eneste aften. Det er helt julet. Jeg tror ikke jeg vil bryde mig om det længere, når graviditeten er slut. Har simpelthen fået nok..

Til fødselsforberedelse fik jeg at vide at clementiner er rigtigt godt for gravide fordi det forebygger sure opstød. Syren bliver til base nede i maven, i følge læreren.

Ellers har der ikke været noget mad, jeg har crawet efter, men der kan jo dukket noget mere op her mod slutningen.

Knus

Ahh lige risengrød den har/er jeg altså også styk med, min kære mand har måtte sige at han synes jeg skulle slappe lidt af med det risengrød 

Ahh det forklare da noget med de clementiner jeg har haft så meget sur opstød og har fået akupunktur for det men det stoppet jeg så med da jeg var træt af alle de sygehus besøg og jeg har næsten ikke haft sure opstød længe og jeg spiser RIGTIG mange clementiner, men igår spiste jeg ikke nogen og kunne slet ikke finde ro om aften pga af al den sure opstød jeg havde. 

Anmeld

29. november 2010

Moaaar <3

Softkerne rugbrød fra kvickly,føtex eller bilka bagern smager hammerne godt med juleleverpostej også små "klatter" remulade på...haps!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.