Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede jeg til uge 25 Hvor pokker bliver tiden af, synes den flyver forbi?! Men det nu dejligt alligevel, for glæder mig for vildt til min lille supertrold kommer ud til mig
På lørdag skal jeg til 3D scanning, og weeee hvor jeg glæder mig til det! Ville ønske det var imorgen, kan slet ikke vente næsten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så fiin en mave du har.....
uhhh glæder du dig ikke helt vildt til 3D?????
noname skriver: Så fiin en mave du har..... uhhh glæder du dig ikke helt vildt til 3D?????
Taaak
Jo helt sindssygt, kan virkelig slet ikke vente!
SoffiLine skriver: Taaak Jo helt sindssygt, kan virkelig slet ikke vente!
jeg glædede mig også til 3D, men kom faktisk for sent afsted, så prinsessen vendte helt forkert, så der spilte jeg lige 1100 kr øv bøv...
jeg glæder mig til at se dine billeder istedet for
noname skriver: jeg glædede mig også til 3D, men kom faktisk for sent afsted, så prinsessen vendte helt forkert, så der spilte jeg lige 1100 kr øv bøv... jeg glæder mig til at se dine billeder istedet for
Hvor pokker har du givet 1100 henne? Jeg skal af med 1400? Kun 300 til forskel men alligevel
SoffiLine skriver: Hvor pokker har du givet 1100 henne? Jeg skal af med 1400? Kun 300 til forskel men alligevel
øhhh nu kommer jeg da helt i tvivl om det var 1100 eller 1400.... sorry....
men var hos jordemoder.dk i fredericia....
noname skriver: øhhh nu kommer jeg da helt i tvivl om det var 1100 eller 1400.... sorry.... men var hos jordemoder.dk i fredericia....
Eeej det er os der jeg skal hen
SoffiLine skriver: Eeej det er os der jeg skal hen
de er bare super søde derinde...
super service...
noname skriver: de er bare super søde derinde... super service...
Glæder mig os virkelig meget!!!! iiihj
Fin mavse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128