åh en træls situation at stå i
jeg var i Statsamtet for ja, jeg ved ikke hvilken gang, med min store piges far i mandags.. han drikker så ikke, men har til gengæld et hash misbrug.. det har han haft i mange år, og det er også grunden til vores møder i amtet.. han har hver gang lovet at han ikke ryger når han har vores datter, men flere gange har jeg fundet ud af at han ikke overholdt aftalen.. nu er pigen 9 år, og hun ved jo godt hvad der er godt og skidt, og jeg vil bare ikke se hende ende samme sted som hendes far... Familiestyrelsen har så fået noget strengere regler siden vi var i amtet sidste år, og de har nu noget der hedder en nul tolerance politik, eller hvad det var de kaldte den... jeg har aldrig ville bestemme om han røg når han ikke havde vores datter, men nu hedder det sig, at hvis man vil have samkvem med sit barn, må man slet ikke have et misbrug.. heller ikke når man ikke har børnene.. så min datters far blev pålagt at komme i stoffri behandling, og han må ikke se sin datter før han er det.. hvis jeg så vælger at udlevere hende alligevel, har amtet lov til at kontakte kommunen, og så kan jeg få dem på nakken 
min datter elsker hendes far rigtig meget og det er det der har afholdt mig fra at tage dette skridt selv, men jeg kan jo heller ikke bare 'lade stå til'.. jeg ved os godt at hendes far elsker hende over alt på jorden, men der er ingen fornuft i hans valg..
Anmeld