Moderator advarsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

TbCp

Anonym skriver:

Ja, hvis man udnytter en anonymitet - så er det ikke i orden, men ellers er der vel ingen der skal bestemme om man er anonym eller ej ..

Så det vil sige at en moderator kan se hvem den anonyme er .. ?

Det er kun Henrik der kan se hvem de anonyme er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Diana...

Anonym skriver:

Ja, hvis man udnytter en anonymitet - så er det ikke i orden, men ellers er der vel ingen der skal bestemme om man er anonym eller ej ..

Så det vil sige at en moderator kan se hvem den anonyme er .. ?

Nej det er KUN Henrik der kan se de anonyme. 

Anmeld

27. november 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Dét er for meget!

Nå læser lige at det kun er Henrik der kan se det....og det mener jeg stadig er i orden

Anmeld

27. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

.. Hvad er nu det? Synes jeg så det et eller andet sted på en profil? Er det noget nyt ?

Undre rmig over hvorfor du er anonym i en tråd omhandlende sådan noget her? Kan du ikke bare stå ved hvem du er?  

Anmeld

27. november 2010

SoffiLine

Carina1977 skriver:

Undre rmig over hvorfor du er anonym i en tråd omhandlende sådan noget her? Kan du ikke bare stå ved hvem du er?  

Tænker egentlig det samme, og den burde ikke gentagne gange skulle tages op - det ender bare i lort som de andre gange

Anmeld

27. november 2010

SoffiLine

Carina1977 skriver:

Tænker egentlig det samme, og den burde ikke gentagne gange skulle tages op - det ender bare i lort som de andre gange

Anmeld

27. november 2010

Diana...

Her er linket som henrik har skrevet om hvad det er for noget.

https://www.baby.dk/debat/75995pi1/ordet-er-frit/skaerpelse-af-reglerne.aspx

Anmeld

27. november 2010

Carina1977

SoffiLine skriver:

Ja og det gider vi ikke lige  For mit eget vedkommende er den sag ude af verden. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der har gjort hvad. Tavlen er visket ren, og så håber jeg på ren råhygge herinde og nogle fede debatter

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Det er kun Henrik der kan se hvem de anonyme er.

!

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Nå læser lige at det kun er Henrik der kan se det....og det mener jeg stadig er i orden

Det synes jeg også er helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.