Yeah! Jeg vil da også være med!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

linemus

Hej tøser og jer der ellers "bor" herinde. Super idé at skifte forum - har bare savnet det og gået forvildet rundt om computeren hele dagen uden at vide hvad jeg skulle give mig til (sådan føltes det i hvert fald). Om mig: Jeg hedder Line og har tvillingepigerne Signe og Nanna fra 4. juli '07 samt Sebastian fra september '04 sammen med min mand Kasper, som jeg har været sammen med i 12 år (gift i 3 år). Vi flyttede fra Nørresundby til Hou (ved Hals, Nordjylland) kort før pigerne blev født, for tre børn i lejlighed på 3. sal - det havde vi ikke mod på. Jeg er studerende og mangler mit speciale på arkitektur&design uddannelsen på Aalborg Universitet. Håber på at blive færdig i januar næste år. Glæder mig til at bruge det her forum - sikke mange spørgsmål der dukker op i løbet af 4 dages mangel på netbaby... Knus Line :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Loggidut

hey med dig bette mus....
så skønt at se vi langsomt men sikkert finder hinanden igen...tarrrrk ivf marie! ;)
sloggi, som bare er så lykkelig igen...og som forresten havde en mand der sukkede da han fik af vide vi bare skiftede forum.....låååål 8D

Anmeld

18. februar 2008

linemus

hey med dig bette mus....
så skønt at se vi langsomt men sikkert finder hinanden igen...tarrrrk ivf marie! ;)
sloggi, som bare er så lykkelig igen...og som forresten havde en mand der sukkede da han fik af vide vi bare skiftede forum.....låååål 8D

Haha - min mand var lykkelig :)) Så kunne han endelig få lov til at komme ned og spille på hans egen elskede computer i stedet for at hygge med mig. Hvor er vi egentlig sølle :D Nej, han har ferie og det er dejligt, men efter en hel dag i zoologisk have med alle tre børn trænger vi bare til at koble ud med snotten i hver vores puter.

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

Hej Line!

Ja, jo flere jo bedre! Ville gerne høre hvordan det går med at sove (altså ikke dig, vel!) men jeg er simpelthen dødtræt, så jeg står selv med det ene ben i sengen - og her er det ikke nødvendigt med sovecoach... hihi. Ingen op-nad, bare NED!

Knus fra Marie

Anmeld

18. februar 2008

linemus

Hej Line!

Ja, jo flere jo bedre! Ville gerne høre hvordan det går med at sove (altså ikke dig, vel!) men jeg er simpelthen dødtræt, så jeg står selv med det ene ben i sengen - og her er det ikke nødvendigt med sovecoach... hihi. Ingen op-nad, bare NED!

Knus fra Marie

Det går ikke så godt. Jeg er bare dødtræt og kan alligevel ikke finde ud af at gå i seng... Nå, var det ikke mig?... Nå, men det kommer senere så ;)

Sov godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.