Privat børnepasning (København)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Adina

Kære forældre og børn

Mit navn er Adina og jeg er 29 år. Jeg er uddannet som cand.ling.merc. (translatør og tolk i engelsk) på Handelshøjskolen i København.

Min dejlige dreng Jonathan er 7 år og går i 1.klasse. Vi bor på Jyllingevej i Vanløse i en 3. værelses andelslejlighed på 75 kvm., sammen med min kæreste William. 

Jeg har tidligere haft studiejobs i børnehave, vuggestue og passet børn privat. I øjeblikket arbejder jeg som fast lærervikar. Selvom min uddannelse peger i en lidt anden retning har jeg altid elsket at være sammen med børn, hvorfor jeg nu ønsker at arbejde som privat børnepasser.

Hverdagen vil være præget at forskellige aktiviteter, som daglige ture, besøge legestuer, rytmik, legepladser, zoo have, Tivoli og meget andet. Indendørsaktiviteter skal der også være plads til, som fingermaling, læsning, sang, leg og afhængig børnenes alder - være med til at bage, som jeg holder meget af.

Til glæde for alle, vil jeg lave en ugeplan, så forældre og børn ved, hvad der skal ske i den kommende uge. Der skal dog også være plads til spontanitet ind imellem. Jeg vil derudover lave en bog til hvert barn, med billeder, oplevelser osv, som forældrene og børnene kan følge med i. 

Vi har også en skøn gård, som vil blive flittigt brugt.

Jeg går ind for sund kost og laver derfor mad med masser af frugt og grønt. Vores hjem er i øvrigt røgfrit.

Hvis det har fanget Jeres interesse, er I meget velkomne til at kontakte mig, så vi kan snakke nærmere.

Mange snehilsner

Adina

Tlf. 31 14 52 94

adinagalis@hotmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.