min lille prins er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2010

CarinaSB

han hoster helt vildt .. og græder når han hoster ..  og jeg kan slet ikk trøste ham ..  tror det bliver en hård nat .. sagde for sjov til manden i onsdags at nu skulle det nok passe at Noah blev syg når vi havde denne kæmpe opgave .. og vupti torsdag ringede vores dp mor at Noah havde høj feber og han hostede som en gal  Jeg kan ikk få the i ham .. eller bare noget der er varmt Min mormor har lovet at tage ham et par timer imorgen da jeg er kommet super meget bagud med min opgave ... og per skal os have lavet en del på hans .. Det er bare træls at jeg ikk selv lige kan have ham .. men vi er bare nød til at få den opgave færdig .. Selvom at jeg bare har lyst til at sige op i røven med den opgave ... men det er en lidt vigtig en .. selvom at noah er 1000 gange vigtiger ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

TbCp

Øv

Det er aldrig sjovt når de små er syge og så vil man bare gerne have dem tæt på sig hele tiden.

God bedring med ham.

Anmeld

27. november 2010

CarinaSB

TbCp skriver:

Øv

Det er aldrig sjovt når de små er syge og så vil man bare gerne have dem tæt på sig hele tiden.

God bedring med ham.

det vil man nemlig .. han vil os gerne putte .. men når han ligger ned er det som om at han ikk kan trække vejret og han begynder at hoste helt vildt .. ... Mange tak

Anmeld

27. november 2010

TbCp

CarinaSB skriver:

det vil man nemlig .. han vil os gerne putte .. men når han ligger ned er det som om at han ikk kan trække vejret og han begynder at hoste helt vildt .. ... Mange tak

Min læge foreslog en skefuld honning, det skulle løsne slimen...

Anmeld

27. november 2010

CarinaSB

TbCp skriver:

Min læge foreslog en skefuld honning, det skulle løsne slimen...

uh det vil jeg da prøve  

Anmeld

27. november 2010

LR85

hey.

rigtig god bedring til ham, stakkels pus.

Jeg ved at lægerne ikke må tilbyde børn under 2 år hostesaft, men jeg har altså givet min dreng det, på trods af jeg er meget imod a give børn medicin. Der står a voksne må få 15 ml, og jeg gav min dreng 1-2 ml til natten, og det hjalp virkelig meget.

Du kan overveje det, men kan godt forstå hvis du ikke vil da det jo ikke er beregnet til små børn

Anmeld

27. november 2010

CarinaSB

louiseandersen85 skriver:

hey.

rigtig god bedring til ham, stakkels pus.

Jeg ved at lægerne ikke må tilbyde børn under 2 år hostesaft, men jeg har altså givet min dreng det, på trods af jeg er meget imod a give børn medicin. Der står a voksne må få 15 ml, og jeg gav min dreng 1-2 ml til natten, og det hjalp virkelig meget.

Du kan overveje det, men kan godt forstå hvis du ikke vil da det jo ikke er beregnet til små børn

jeg overvejede det virkelig meget igår... for det har bare været helt slemt med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.