Hey girls.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Tina2

Hvis der er nogle herinde ;o)

Hvor skal I holde jul?

Hvor mange bli'r I?

Hvad skal ungerne ha' i julegave?

Vi skal holde jul herhjemme sammen med min far, min svigerfar, min moster, hendes mand og min kusine:-) Min mor er på job juleaften.....

Ved ikke 100% med ungernes gaver endnu, har købt en Thomas tog kran til Milas og her i starten af dec år han en bro fra Thomas tog serien, når Julemanden kommer og henter hans sutter..... Men hvad han mere skal ha i julegave ved jeg ikke endnu....

Filuca får ørebøffer og så ved jeg ikke lige hvad mere....

Thomas har en bærbar der lige skal reinstalleres, så håber vi den kan bruges til dem, så får de nemlig den til deling, så ku det da være de ku holde nallerne fra min, Milas roder rundt i den :-( Er så bange for han sletter billeder eller lign:-(

Håber I alle har det godt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

lene

Vi skal ned til min storebror i odense og holde jul, ind til vidre bliver vi os 4 , min mor og hendes mand, og selvfølig min bror, måske min brors kæreste og deres tvilinger, hvis de altså er født til den tid.  hun har ligget på sygehuset de sidste 14 dage med forkortet livmoderhals, men har nu få lov til at komme hjem. så det bliver spændene om jeg bliver faster inden jul

Mathias skal et kort til han da med en masse spil og så noget andet,

Clara ved jeg ikke helt med endnu,

Anmeld

27. november 2010

karina1980

hej

jamen vi skal bare være hjemme og så kommer min bror, svigerinde og deres lille baby og holder jul med os, så det skal nok bliverigtighyggeligt selvom vi slet ikke er så mange som vi skulle have været

hvad ungerne skal have ved vi ikke endnu, tror det bliver til sådan en tegnedims til jasmin, med lys i bunden

Phillip ved jeg slet ikke, måske noget mere lego

Anmeld

29. november 2010

tumle81

Jeg er her stadig søde, men har ikke så meget at opdatere med... Hmm må vist prøve at blive bedre til at skrive en hilsen i ny og næ...

Vi skal holde jul hos min svigerinde, hendes mand og deres to børn. Udover os fem herhjemme kommer min svigermor og min svogers far. Så vi bliver vist 11 juleaften :-)

Victoria får en pude dagbog med Hello kitty, den har hun fablet om i flere måneder nu, så vi har besluttet at den får hun i julegave. Udover det får hun nattøj og futter til hendes build a bear bamse. Peter har desuden en Ipod han aldrig bruger da han har en Iphone og derfor får hun lov til at låne den. I puden er der nemlig klargjort at man kan have sin Ipod i og lytte til musik...

Valdemar får en stor pakke flexi tracks baner og en bil til. Det begynder at blive mere og mere spændende jo flere ting han har til det, så håber han bliver glad for det. Han får også en kung shu pet som er mørkegrøn, den snakker han også meget om selvom jeg ikke er sikker på han ved hvad ha skal bruge den til ;-)

Victor får en mikrofon som kan spille musik og så kan man snakke i den. Han mangler ikke rigtig noget så det har været svært at finde på noget at købe til ham... Han er jo heller ikke helt med på hvad det er der foregår endnu..

Julemanden kommer på besøg juleaften og har Zhu Zhu pets med til Victoria og hendes kusine, Victor får også en. Tror han vil synes den er sjov :-) Valdemar og hans fætter får et sømbræt med søm, hammer og plast figurer.

Ydermere får de alle 3 adventsgaver hver søndag indtil jul. Jeg har gjort nogle kup i bl.a. BR så har virkelig fået noget for pengene. Det er fedt :-)

Knus Kathrina 

Anmeld

29. november 2010

Manne

Uuh det er et ømt punkt her. Har netop i dag haft mega tuder over det med jul. Allerede sidste år sagde vi, at med tre børn ville vi gerne holde jul herhjemme og så have min mor og far og søskende her. Min mor har så den opfattelse at det bliver for meget for børnene, så nu har hun arrangeret at de holder jul for mine brødre, hvilket kun er de 2 yngste ud af de tre jeg har og så den mellemstes kæreste (De venter i øvrigt deres første barn til maj). Jeg tror bare det er min mor som har et problem med for mange mennesker, men det lyder også mærkeligt ikk? Hun har jo trods alt fået 4 unger.

Ja så vi bliver bare os 5 og det skal i hvert fald være en rigtig hyggeaften og vi skal i skoven og hente juletræ og starte vores egne traditioner

Trine får bongotrommer og noget tøj. Ida Ikea-køkken-ting til legekøkken og Ditte en talende fisher-price hund.

Knus Marianne

Anmeld

29. november 2010

Susan1978

hej Tøser.

vi skal holde jul hos mormor og morfar i år. Det plejer at være smadder hyggeligt.

min søster, svoger og nevø kommer også, også er oldemor og Gerog også inviteret, men de har vist ikke svaret.

os der gider, plejer at ta i kirke, imens laver min mor lææækker mad derefter står den bare på julehygge og jeg synes det blir mere og mere fantastisk jo større børnene bliver..  er lidt spændt på min fars julemand optræden i år.. håber ikke Ea afslører ham, for drengene synes jo sikkert det er meget fedt.

puhaaa hvad skal børnene have i julegave.. de mangler absolut intet.  - men tror vi er blevet enige om at købe dem et fjernsyn til ovenpå (hvor de har deres "værelser") sådan et på 26-28 tommer. PT har de intet og når de har legekammerater på besøg og gerne vil se en dvd eller se lidt fjern når vi ikke gider.. ku det være meget fedt.. men vi synes også det er lidt overfladisk.

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Hej tøser

Vi skal holde jul med farmor og far i år. Vi bliver 12 ialt; farmor 6 farfar, faster & onkel, fætter på 6½ og kusine på 9, Lars' moster og onkel og så os 4 Det plejer altid at være super hyggeligt. Eneste lille øv ting (for mig) er at de i Lars familie ikke synger når vi danser om juletræet, men bare sætte en juleCD på, Det er bare ikke rigtigt for mig

Julegaverne har vi næsten fod på Mangler 3 stk som jeg skal ud og købe i eftermiddag...

Til Jacob har vi købt lego. Han er jo sin fars dreng på det punkt og total vild med lego. der er stort set ikke en dag, hvor han ikke leger med det. I år er det lego Atlantis der er hittet, så han får hovedkvarteret

Line er faldet for Sylvanian Families, så hun får familien Pindsvin og så er hun en rigtig kjole pige, så en ny kjole med uldne strømpebukser til får hun også

Der udover har vi jo en nisse på loftet... han vågner lige om lidt og kommer med små gaver hverdag. Han får sine forsyninger fra farmor og mormor og Line synes han skal have en nisseøl, når han vågner imorgen

Jule>:<fra Julie

Anmeld

7. december 2010

HelleBelle

Heeeeej

Vi skal holde jul hos Bos forældre i år, i Svenstrup.

Vi har været i Randers hos mine forældre de sidste 2 år, plejer at skifte, men for Maltes skyld var vi i Randers sidste år igen da han så var sammen med alle sine fætre.

Ellers er han det eneste barn .

Så i år bliver vi farmor og farfar, Bos bror og svigerinde Bo mig og Malte.

Det skal nu nok blive hyggeligt. Bos far er ret barnlig , så vi skal nok få noget skæg.

Malte får noget starwars lego af os, og en smølfemølle. Han er blevet lidt vild med smølfer så er ret spændt på om han nu også kommer til at lege med det....

Han får også en gave fra julemanden om morgenen, det har vi altid fået som børn så vi havde noget at få dagen til at gå med.

Tror måske han skal ha noget toystory lego.

Vi har 4-6 kasser lego vi købte da friis åbnede, der var 50%, så det ligger i gavekisten  , dejligt med én mindre udgift her i december.....

2.juledag skal vi jule i Randers med fætre og kusine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.