Jeg overgiver mig :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.432 visninger
38 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Risen

Der er så mange som har spurgt om koden til min kjole , så nu tænker jeg at jeg viser den frem og så må Camilla og Fie se den, meen ikke sige noget til min kære mand om hvordan den ser ud..  

Overvejer forresten at lave et twist og tage leopard sko på , bare for sjovt skyld og fordi jeg godt kan lide noget der er lidt anderledes.. - Glæder mig helt ekstremt til dagen og blive pyntet godt og grundigt op med sminke og få sat hår.. Forresten nogle ideer til håret? Løst eller opsat ? Slør eller ikke slør? 

Kom frisk !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Risen

og lige et billede hvor håret er opsat (bare lige i en knold) Amatør veninde jeg har ;P 

Anmeld

26. november 2010

sandratobias

Rigtig fin kjole...  

Jeg vil sige løst hår...  

Anmeld

26. november 2010

ønskebørn74

Risen skriver:

Der er så mange som har spurgt om koden til min kjole , så nu tænker jeg at jeg viser den frem og så må Camilla og Fie se den, meen ikke sige noget til min kære mand om hvordan den ser ud..  

Overvejer forresten at lave et twist og tage leopard sko på , bare for sjovt skyld og fordi jeg godt kan lide noget der er lidt anderledes.. - Glæder mig helt ekstremt til dagen og blive pyntet godt og grundigt op med sminke og få sat hår.. Forresten nogle ideer til håret? Løst eller opsat ? Slør eller ikke slør? 

Kom frisk !  

Helt klart sat op... Den kjole forstæner det... Så man kan se dine skuldre og hals...

Anmeld

26. november 2010

Tina2

Super flot kjole og der er slet ingen tvivl!!!! Op med håret;o)

Anmeld

26. november 2010

Kruse90

hvor er den fin
Helt klart opsat hår

Anmeld

26. november 2010

slettet_7530

Jeg elsker bryllupstråde, jeg vil da også være med på en kigger

Anmeld

27. november 2010

Mumto3

-åh jeg vil da også gerne se!

Anmeld

27. november 2010

loppen82

Risen skriver:

Kom frisk !  

os mig...

Anmeld

27. november 2010

Ranarupta

Os mig! Os mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.