Anbefal en NEM slynge/bæredims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Hvem?

Da min ældre dreng lige præcis når at fylde 1 år inden lilllebror kommer, har jeg tit tænkt på hva dælen jeg gør, når jeg f.eks. skal ud og handle, hvor min dreng jo nu sidder i indkøbsvognen, men hvor skal jeg så gøre af lillebror

Tænkte en slynge ville være et hit, men det skal bare være super nem at få på og bebs i og det ville jo være oplagt at ønske sig den i julegave - hvad kan du anbefale for én???

/Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

CamillaT89

Jeg har en Tri-cotti slynge, og er rigtig glad for den. Så den vil jeg klart anbefale

Anmeld

26. november 2010

Hvem?

ct skriver:

Jeg har en Tri-cotti slynge, og er rigtig glad for den. Så den vil jeg klart anbefale

Er den nem at finde ud af?  Tager du den på inden du tager derhen hvor du skal bruge den eller er den lige til at smide på i bilen inden man skal ud og gå?

Må lige lure den på nettet - mange tak

Anmeld

26. november 2010

CamillaT89

SanneBoe skriver:

Er den nem at finde ud af?  Tager du den på inden du tager derhen hvor du skal bruge den eller er den lige til at smide på i bilen inden man skal ud og gå?

Må lige lure den på nettet - mange tak

Den er så simpel. Den består af to stykker stof  - En "stofring" til hver arm/skulder, så den er så nem lige at tage på. Den første gang kunne jeg slet ikke se mig ud af det, men så kiggede jeg i vejledningen - den kræver lidt tilvænning, men det tager ikke lang tid at finde ud af

Anmeld

26. november 2010

Hvem?

ct skriver:

Den er så simpel. Den består af to stykker stof  - En "stofring" til hver arm/skulder, så den er så nem lige at tage på. Den første gang kunne jeg slet ikke se mig ud af det, men så kiggede jeg i vejledningen - den kræver lidt tilvænning, men det tager ikke lang tid at finde ud af

Den ser godt nok go ud - håber den er "idiotsikker" så selv jeg kan finde ud af den.....

Anmeld

26. november 2010

CamillaT89

SanneBoe skriver:

Den ser godt nok go ud - håber den er "idiotsikker" så selv jeg kan finde ud af den.....

Det er jeg helt sikker på, at du godt kan

Anmeld

26. november 2010

Dictes mor

Hvis du bor i nærheden af Viborg, så har jeg lige igår set, at de i børnestaffetten på jernbanegade har en slynge tilsalg til 50 kr maks, og en ser helt ny ud, det kunne være at det var noget, det er sådan en binde-slynge, jeg ved ikke så meget om det, men den så bare rigtig smart ud.

Anmeld

26. november 2010

Hvem?

Dictes mor skriver:

Hvis du bor i nærheden af Viborg, så har jeg lige igår set, at de i børnestaffetten på jernbanegade har en slynge tilsalg til 50 kr maks, og en ser helt ny ud, det kunne være at det var noget, det er sådan en binde-slynge, jeg ved ikke så meget om det, men den så bare rigtig smart ud.

Ej, var li i Viborg i dag til JM, men var selfølgelig ikke forbi Stafetten, da jeg ikke magtede at vente 20 min på de åbnede, ihhh.

Måske jeg skulle kører derind imorgen - har de ikke godt nok åben om formiddagen om Lørdagen?

Og mange tak

Anmeld

26. november 2010

serinasmor

vi har en carry me slynge som vi er super glade for .. bruger den stadig når serina(10½mdr) er pylret og jeg skal nå at lave mad inden farmand kommer hjem lidt over 6 ...

det er en slynge der består af 2 ringe i strækstof som indstilles med 3 lynlåse ( alt afhængig af bærestilling og barnets og din størrelse)... den er super nem netop fordi du kun skal indstille én gang ( pr stilling men man lærer hurtigt hvor den skal være til hvad) og så er det bare på med ringene og placér baby ... den kan bruges fra 0mdr og til du ikke længere kan bære rundt på din baby (som så ikke længere er baby )

serinasmor

Anmeld

26. november 2010

serinasmor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.