Plus profil og de der gavekort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2010

DK

Hej Henrik!

Jeg har jo købt et plus-medlemskab, og mener at der fulgte nogle gavekort med! Jeg er lige igang med at købe julegaver på nettet, og så kunne de da evt. komme i brug. Hvor kan jeg se gavekortene henne?

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Munder

DK skriver:

Hej Henrik!

Jeg har jo købt et plus-medlemskab, og mener at der fulgte nogle gavekort med! Jeg er lige igang med at købe julegaver på nettet, og så kunne de da evt. komme i brug. Hvor kan jeg se gavekortene henne?

Knus Ditte

Hej, tillader mig lige at svare, selvom jeg ikke hedder Henrik

Gå ind på forsiden og klik på ret profil. Ovre til højre er der så forskellige valg (f.eks smileycentralen) Der vælger du velkomstpakken, herunder ligger de link du skal bruge.

God shopping

Anmeld

26. november 2010

DK

Tak! Det prøver jeg lige!

Anmeld

26. november 2010

Malene84

noooooooooooooooooooooooooo jeg har købt børn i byen medlemsskab for 8 dage siden... ha ha ha... jeg er sgu da ikke for kvik, havde ikke set man kunne spare 100 kr

Anmeld

26. november 2010

DK

Malene84 skriver:

noooooooooooooooooooooooooo jeg har købt børn i byen medlemsskab for 8 dage siden... ha ha ha... jeg er sgu da ikke for kvik, havde ikke set man kunne spare 100 kr

Ejjjj ØV Malene!!!!

Forresten hvornår er det vi kan nyde dig, manden og de skønne unger i fjerneren?

Anmeld

26. november 2010

Malene84

DK skriver:

Ejjjj ØV Malene!!!!

Forresten hvornår er det vi kan nyde dig, manden og de skønne unger i fjerneren?

HEHE... januar

Anmeld

26. november 2010

DK

Malene84 skriver:

HEHE... januar

Ihhhh det GLÆDER jeg mig altså sådan til!!

Anmeld

26. november 2010

Malene84

DK skriver:

Ihhhh det GLÆDER jeg mig altså sådan til!!

ha ha ha... er selv ved at skide grønne grise over det, jeg har sagt nogen ikke heldige ting  de kan meget nemt misforståes hvis man ikke kender mig osv. Men jeg står ved det jeg har sagt, og må jo tage det hvis det kommer. hehe

Anmeld

26. november 2010

DK

Malene84 skriver:

ha ha ha... er selv ved at skide grønne grise over det, jeg har sagt nogen ikke heldige ting  de kan meget nemt misforståes hvis man ikke kender mig osv. Men jeg står ved det jeg har sagt, og må jo tage det hvis det kommer. hehe

Altså... sådan er det jo! Men jeg er helt sikker på at i kommer til at fremstå som det i er: gode fornuftige kærlige forældre!!

Hvis vi bliver i tvivl om noget, så skal vi nok spørge, he he!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.