Bebs' bevægelsesmønster mod slutningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Kaufie

Hej I erfarne mødre.....

Smider ikke denne på ØF, da jeg ved de alle vil anbefale mig at tage på FG, hvis jeg er i tvivl.... og det har jeg sgutte rigtig tid til.... med mindre det bliver aktuelt...

Men altså: Er det ikke meget normalt at bebs bevæger sig mindre i de sidste par dage før fødslen? Hun samler vel også kræfter?

Jeg har et par gange måttet kværne en is eller noget andet koldt for lige at få vækket lillepigen når jeg synes der har været stille derinde længe. Og så kommer der også bevægelse, derfor er jeg som sådan ikke bekymret.... Men så er der alligevel noget, der nager lidt, så derfor vil jeg bare lige have bekræftet at det er ok, at hun ikke er så aktiv her.... 39+4....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Louise mortil4

jo det er rigtigt, der er jo ikke ret meget plads mere der inde så hun vil ikke bevæge sig så meget

Anmeld

26. november 2010

Lise

Jo, det er meget normalt

Jeg var på fg pga manglende aktivitet med Casper da jeg var 39+6. Så sagde hun, det er da bare fordi du snart skal føde. Jeg tror du har født om 24 timer... og det havde jeg.

Anmeld

26. november 2010

Lene76

Stilheden før stormen.....  måske det sker i weekenden

Anmeld

27. november 2010

Kaufie

Tak for de beroligende ord tøser - mente det jo nok. Og så længe jeg KAN få gang i hende ved at spise eller drikke noget koldt, må det være ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.