Advalsel ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

JustMe

Er der så også nogle der ved, hvorfor nogle profilnavne står med gråt i stedet for sort og uden profilbillede nu? En anden står både med gråt, uden profilbillede OG med ændret profilnavn (det rigtige profilnavn står i qoutes'ne af den pågældende debattør).

Jeg er rimeligt ny og fatter hat, når profilerne lige pludselig skifter farve, navne og hvad ved jeg  

Anmeld

28. november 2010

Hasselnødden

JustMe skriver:

Er der så også nogle der ved, hvorfor nogle profilnavne står med gråt i stedet for sort og uden profilbillede nu? En anden står både med gråt, uden profilbillede OG med ændret profilnavn (det rigtige profilnavn står i qoutes'ne af den pågældende debattør).

Jeg er rimeligt ny og fatter hat, når profilerne lige pludselig skifter farve, navne og hvad ved jeg  

Måske er jeg bare overtræt, men det var faktisk pænt sjovt.  Jeg har ikke selv bemærket det, men forstår dig udemærket! Sikke et rod  Håber vi får svar, nu er jeg tilmed også nysgerrig.... ?

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

JustMe skriver:

Jeg vil antage, at hvis et profilnavn er gråt, så skyldes det at vedkommende har slettet sin profil.

Og det andet skyldes at vedkommende har haft slettet sin men er kommet tilbage igen og så har oprettet en ny profil og man så henviser til den gamle profil, så man kan finde ud af at det er en man kender fra tidligere, eller sådan noget...men er ikke 100% sikker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. november 2010

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Jeg vil antage, at hvis et profilnavn er gråt, så skyldes det at vedkommende har slettet sin profil.

Og det andet skyldes at vedkommende har haft slettet sin men er kommet tilbage igen og så har oprettet en ny profil og man så henviser til den gamle profil, så man kan finde ud af at det er en man kender fra tidligere, eller sådan noget...men er ikke 100% sikker.

Kærligst
Sussie

Synes, at det lyder rigtigt nok, Sussie

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Hvis et profilnavn er gråt, så er profilen deaktiveret/slettet...

Hvis der i en profil står nogle andre navne på samme profil, så er det fordi vedkommende har haft ændret sit profilnavn, det kan man sagtens, og lige så ofte du vil (tror jeg nok)

Anmeld

28. november 2010

JustMe

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Det virker jo egentlig meget logisk. Jeg forstår bare stadig ikke helt den med ændret profilnavn...men okay, ejg er også lidt sløv i bolden for tiden  

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

JustMe skriver:

Det virker jo egentlig meget logisk. Jeg forstår bare stadig ikke helt den med ændret profilnavn...men okay, ejg er også lidt sløv i bolden for tiden  

Jo altså..hvis du nu har haft en profil sammen med en kæreste, og man så går fra hinanden, og denne kæreste så har kendt alle ens passwords og emailadresse m.m., jamen så kan man jo blive nødsaget til at ændre sin profil ved at slette den gamle og så lave en ny.
Selvfølgelig vil man gernes stå ved hvem man så er og hvad man tidligere har deltaget i herinde, og så er det jo rart at der kan stå en henvisning til ens gamle profilnavn.
Dette er bare et eksempel.

Anmeld

28. november 2010

Diana...

JustMe skriver:

Det er fordi de ændre deres profil navn lige inden de sletter deres profil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.