Hormonprøve-Tages i dag kl 11.15

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Shibby

Der skete åbenbart en fejl med den sidste prøve. Aner ikke hvordan,men de har bedt mig komme ind og få taget en ny prøve..Åhh det sucks..Jeg hader nåle. Jeg spændte i hele kroppen sidst

Men lortet skal overståes! Håber de tager nok blod denne gang og håber de som en bonus måske vil kunne give mig svaret inden en måned  Syntes en måned er pænt lang tid at vente på svar omkring det her!

Men 11.30 burde det være overstået,-så skal jeg bare have ringet til scanningsklinikken og så er jeg pludselig to skridt tættere på at vide om lægens mistanke rammer plet.

Pco eller ej??

Snart et skridt tættere på svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Shibby

prøven gik godt. Peter ringede få sek inden hun stak nålen ind..Slappede helt af ogdet gik super..Om en uge har jeg svar på prøven. På mandag ringer jeg til gyn med henblik på scanning. Henvisningen er sendt afsted.. Syret..Håber vi ender med et fælles barn der har peters øjne. men vejen blir vidst længere end vi havde regnet med..PCOS er det lægen formoder jeg har,-men nu vil prøverne snart afslørre om hun har ret

Anmeld

27. november 2010

CeViss

Godt at prøven gik godt :-)

Men vil bare sige at jeg har Pco og for mig var vejen ikke så lang, da jeg først fik svaret på at jeg har pco.

Men håber for dig at det snart lykkes for jer.

Anmeld

14. december 2010

AA10

Shibby skriver:

prøven gik godt. Peter ringede få sek inden hun stak nålen ind..Slappede helt af ogdet gik super..Om en uge har jeg svar på prøven. På mandag ringer jeg til gyn med henblik på scanning. Henvisningen er sendt afsted.. Syret..Håber vi ender med et fælles barn der har peters øjne. men vejen blir vidst længere end vi havde regnet med..PCOS er det lægen formoder jeg har,-men nu vil prøverne snart afslørre om hun har ret

hvordan gik det så..? har du fået svar..?

Anmeld

15. december 2010

SSL

Ser man da om man har PCO via dén blodprøve? Jeg skal selv ned og stikkes imorgen  Hader det........ Men men.. Det skal jo tjekkes.. Men har ikke hørt de har fortalt mig om at det er PCO de undersøger via den? Er det da det?

Til TS, du får vel først svar om 4-5uger ik? Det mener jeg, at hun sagde jeg gjorde nemlig, og må jeg spørge om du skal andre undersøgelser igennem derefter?

Anmeld

15. december 2010

Becks

SSL skriver:

Ser man da om man har PCO via dén blodprøve? Jeg skal selv ned og stikkes imorgen  Hader det........ Men men.. Det skal jo tjekkes.. Men har ikke hørt de har fortalt mig om at det er PCO de undersøger via den? Er det da det?

Til TS, du får vel først svar om 4-5uger ik? Det mener jeg, at hun sagde jeg gjorde nemlig, og må jeg spørge om du skal andre undersøgelser igennem derefter?

Indlægget er knap en måned gammelt

Men ja, de kan via bp teste om man har PCO, jeg fik det dog konstateret ved en indvendig scanning.. Men senere bp har vist at jeg har det..

Det kommer an på, hvad du skal testes for, om de tjekker for pco

Anmeld

15. december 2010

SSL

Tutter skriver:

Indlægget er knap en måned gammelt

Men ja, de kan via bp teste om man har PCO, jeg fik det dog konstateret ved en indvendig scanning.. Men senere bp har vist at jeg har det..

Det kommer an på, hvad du skal testes for, om de tjekker for pco

Hov ja, dét havde jeg da slet ikke set.. Jeg kigger netop rundt for at lærer lidt, da det hele er nyt med de her undersøgelser jeg skal til.. Mit brev var gået tabt i posten, så jeg fik det afvide sidste uge at jeg skulle have taget BP! Men hun sagde at jeg skulle have målt mit hormon, og jeg forstod det som om at det var via bp nemlig... Så er lidt nysgerrig, også fordi jeg ikke er heeelt inde i hvaa PCO er helt hundrede, jeg må ind og google

men mange tak for svaret da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.