Veninder/vennepar søges i Århus og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Simone J

Hej alle..

Jeg er en pige på 21 år og flyttede til Århus for lidt over et år siden, da jeg skulle starte på uddannelse. Kort tid efter flyttede jeg sammen med min kæreste på 20, som jeg nu har en datter sammen med på 4½ mdr.

Lige nu er jeg stadig på barsel og synes det er skønt og være sammen med vores datter, men savner mere og mere nogen at snakke med og tilbringe noget tid sammen med som også er mor.

Knus Simone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Silvermist

Vi ses jo på onsdag  Og har du lyst er du velkommen til at stoppe til en kop kaffe og snak

Vi kommer fra Island og kender ikke utrolig mange med børn. Vi kunne da godt tænke os at møde andre at hygge sammen med og for den sags skyld, fyre den af i byen en aften

Anyways, så ses vi på onsdag...

Anmeld

30. november 2010

anjaditte

Hej

Jeg bor godt nok i sorring, men der er ikke så langt fra Århus..jeg savner også at have venner at snakke med om alt mellem himmel og jord. Har to skønne børn, Emma på 6 år og Simon på 15 mrd...

Anmeld

30. november 2010

Mette.

Simone J skriver:

Hej alle..

Jeg er en pige på 21 år og flyttede til Århus for lidt over et år siden, da jeg skulle starte på uddannelse. Kort tid efter flyttede jeg sammen med min kæreste på 20, som jeg nu har en datter sammen med på 4½ mdr.

Lige nu er jeg stadig på barsel og synes det er skønt og være sammen med vores datter, men savner mere og mere nogen at snakke med og tilbringe noget tid sammen med som også er mor.

Knus Simone

Hej Simone.

Jeg kommer også fra Århus. Jeg er 22 og har en datter på 7 måneder. Lige nu går jeg også hjemme på barsel og skal ikke rigtigt i gang før efter sommerferien næste år, da jeg pt. læser halv-tid ved siden af barsel. Du er velkommen til at skrive hvis du har lyst.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.