klar parat ....eller noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2010

karina pigen

så er der UNDER 6 uger til termin.. hold da ferie, tiden går stærkt..

vi havde håndværkere hjemme idag og de larmede så meget at jeg bare måtte ud af lejligheden.. og hvad gider man liige i sne vejr.. så ned i vaskehuset, og vaske alt det vi har købt til den lille.. så nu er alt vasket, tørret ( næsten) og lagt på sin nye plads.. Mens kæresten spillede Fifa tullede jeg rundt inde på børneværelse hvor der nu også lige er sat lamper op..( endelig) og satte ting på plads og ryddet op..

så nu synes jeg der er styr på det derinde, har endag lavede en kurv med de ting jeg indtil videre ved at jeg skal ha med på hospitalet.. vi ved hvilke tøj den lille skal ha på når han er født.. og jeg selv skal jo bare ha noget med jeg kan passe, men det kan nå at ændre sig endnu. men musik, papir, telefonnummer ( hvis man glememr mobilen, ammepude babydyne og de ting er lagt frem klar til nedpakning...

mangler kun lige at få kastet en gardinstang op og få syet de skide gardiner.. samt hynde til gyndestol.. hehe.. MEN så er vi der også... hehe

billeder kommer.. bare rolig vi har lige fået købt spejlrefleks cam.. skal bare lige hitte ud af det.. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

blomst84

Vil meget gerne se billeder

Anmeld

26. november 2010

karina pigen

blomst84 skriver:

Vil meget gerne se billeder

de kommer. bare rolig.. render rundt derinde hele tiden ..synes det er så fint.. hehe

Anmeld

26. november 2010

blomst84

karina pigen skriver:

de kommer. bare rolig.. render rundt derinde hele tiden ..synes det er så fint.. hehe

Uh hvor jeg kender det... er også inde på lillepigens værelse dagligt for at flytte lidt rundt og kigge på tøj bliver dejligt at få taget det i brug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.