Børnemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har i aften fået sjov børnemad. Jesse har spist 3 kyllingeinderfiletter. Og han har ellers "fornægtet truget" i en uge nu :@

Så det vil jeg lige dele med jer;
1 pakke kyllinge inderfilet marineres i ½ dl soya, 2 fed finthakket hvidløg og 1 finthakket chili i 15-20 min. Kommes på en træpind og steges i ovnen. Serveres med pastasalat og flutes :P Simpelhen så nemt, og de kyllingepinde var et kæmpe hit.

Har i andre nogle sjove og nemme opskrifter på børnemad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

fam.4xc

pita brød er altid et hit her men tilbehøret i en masse små skåle man selv kan ta af :D

Anmeld

23. august 2008

tascia

eller hjemmelavet burger..

Anmeld

23. august 2008

bette

vil lige komme med aftens aftensmad.. damn det var godt og mikkel åd bare løs..

varm pastaret med dunser..

kødet:
dunse kød blandet med hakket hvidløg, finhakket rød peberfrugt, lidt væske (mælk eller vand) lidt mel. salt og peber..

steges på panden.

svits hakket hvidløg i en wok, kom en sqash i tern ned i, og svits lidt mer.. kom derefter hakket tomater (på dåse) i og tilsæt timian og salt og peber.. lad det simre lidt...vend kogt pasta i (gerne grove skruer) og lad det hele varmes igennem..
lige inden servering drysser man feta tern over

og så er der mad.. kan også komme parmesan på bordet som ekstra krydderi hvis man ønsker..

damn det kalder jeg lækker mad

Anmeld

23. august 2008

EliasNoah

hej jeanne... det var da en herlig ret.. det skal vi da prøve. Elias spiser voldsomt meget aftens mad.... NOT>(

Det glæder jeg mig til at prøve og især at vise ham:)

Anmeld

25. august 2008

EliasNoah

Hej Jeanne,

Så har jeg handlet ind.. hvor længe skal de steges og ligger du dem bare i et ildfast fad?

Jeg glæder mig til at smage dem:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.