Han rejser sig igen og igen og igen og igen og igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Anonym trådstarter

Åhhhh, hvor er det irreterende, min dreng sover ikke ret meget og har aldrig gjort det, men den sidste mdr er han begyndt at rejse sig op hoppe i sengen med det samme han blir puttet (han er 10 mdr), det er så frustrerende at lægge ham ned og putte ham 117 gange hver eneste gang han skal sove, what to do?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Rockertand

Anonym skriver:

Åhhhh, hvor er det irreterende, min dreng sover ikke ret meget og har aldrig gjort det, men den sidste mdr er han begyndt at rejse sig op hoppe i sengen med det samme han blir puttet (han er 10 mdr), det er så frustrerende at lægge ham ned og putte ham 117 gange hver eneste gang han skal sove, what to do?????

Jeg tror, at de fleste støder på dette problem.

Vi havde også i (en meget kort) periode problemet, men det løste sig, da vi til sidst monterede barnevognsselen i tremmesengen, og så var det show ovre, der gik vel ikke mere end 2 aftener, så kunne vi afmontere den igen.

Anmeld

25. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Har du prøvet af putte ham og bare lad ham være???

Anmeld

25. november 2010

Anne G

Puha... Vi har været det igennem også.. Nøj hvor er det bare strengt.. Så jeg kan godt følge dig..
men jeg aner ikke lige hvad du kan gøre..

ville bare lige give dig et for det er bare ikke sjovt når det står på..

Anmeld

25. november 2010

matryoshka

Åh, det kender jeg godt! Vores lille pige har også nogle dage, hvor hun bare ik gider at ligge ned for siden at falde i søvn. Men det som virker bedst for os, er at hun har noget at kigge på. Som regel er hun glad for at have alle hendes forskellige sutter, som hun ligger og kigger på og skifter dem ud hvert 10. Sekund.. Indtil hun falder i søvn. Hvis sutternd ikke er gode nok, så får hun noget andet, men det skal være rigtig spændendr, ellers duger det ikke :p Det kan være i har prøvet det?

Anmeld

25. november 2010

*Sofie*

Det eneste der er at gøre er at gå ind og lægge/putte ham...igen og igen
Prøv og lyt til hans lyde. Hvis han 'bare' står og brokker sig lidt og snakker osv, så lad ham være. Men så snart han slår over i rigtig gråd går du ind og lægger/putter ham...uden at sige noget.

Jeg har været den periode igennem med Malou. Den var lang og sej, og jeg brugte mange mange aftener på at gå frem og tilbage fra stuen og soveværelset. Men det er bare en periode...en fase...og I skal nok komme igennem den
...det der med selen synes jeg sq ikk er en særlig god idé

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tror, at de fleste støder på dette problem.

Vi havde også i (en meget kort) periode problemet, men det løste sig, da vi til sidst monterede barnevognsselen i tremmesengen, og så var det show ovre, der gik vel ikke mere end 2 aftener, så kunne vi afmontere den igen.

Det kan vi slet ikke, da han gerne lige skal lægge og rode rundt fra side til side og om på maven, han sover altrid i sin seng af samme grund, han hader at blive spændt fast.

Anmeld

26. november 2010

serinasmor

her i huset har serina (10½mdr)gjort det i nu 2 mdr ..

vi putter hende bare og siger godnat ... så rejser hun sig op .. men får lov at blive stående .. vi går kun ind når hun bliver sur/ked af det eller når hun smider sin sut på gulvet ... når hun gør det lægger vi hende ned igen .. giver hende sutten .. og så ud igen ... det tager alt fra 2 min til 1 time før hun sover .. men hun er jo ikke sur ... nogle gange er hun dog så træt at når hun får kæmpet sig op at stå bliver hun ked af det fordi hun ikke kan finde ud af at lægge sig ned ... men oftest så går der ikke længe før hun bliver så træt så hun ikke kan rejse sig op .. og så lægger hun sig bare til at sove ...

Anmeld

26. november 2010

DK

Man ligger dem ned igen og igen og igen og igen og igen.

Min mor har en veninde, hvis yngste datter var fuldstændig vild! Da hun var 9 mdr. kravlede hun var aften nat ud af sin tremmeseng (hun kunne også gå der!) Hun sov stort set ikke, men læger og sundhedsplejersker var enige om at hun om aftenen/natten skulle ligge i sin seng og ikke lege/være vågen.

De satte så moderen til at tælle hvor mange gange datteren (der i dag er 25 år) stod op hvor aften/nat. Hun talte i en uge. Den værste dag stod datteren op 73 gange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er IKKE løgn, det er helt sandt!!!!  Nå, men moderen der blev ved og ved med at ligge hende i seng, uden at hun talte med datteren, hun kom hende bare tilbage i sengen og til sidst stod datteren "kun" op en 4-5 gange hver nat!

Moderen var så udmattet at hun holdt op med at være hjemmegående husmor og startede på sit arbejde igen, da hun simpelthen havde behov for en "pause" fra hendes VILDT aktive datter! Datteren er i dag helt normal og fejler ingenting! Hun var bare en meget meget frisk baby/toddler!

Anmeld

26. november 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Man ligger dem ned igen og igen og igen og igen og igen.

Min mor har en veninde, hvis yngste datter var fuldstændig vild! Da hun var 9 mdr. kravlede hun var aften nat ud af sin tremmeseng (hun kunne også gå der!) Hun sov stort set ikke, men læger og sundhedsplejersker var enige om at hun om aftenen/natten skulle ligge i sin seng og ikke lege/være vågen.

De satte så moderen til at tælle hvor mange gange datteren (der i dag er 25 år) stod op hvor aften/nat. Hun talte i en uge. Den værste dag stod datteren op 73 gange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er IKKE løgn, det er helt sandt!!!!  Nå, men moderen der blev ved og ved med at ligge hende i seng, uden at hun talte med datteren, hun kom hende bare tilbage i sengen og til sidst stod datteren "kun" op en 4-5 gange hver nat!

Moderen var så udmattet at hun holdt op med at være hjemmegående husmor og startede på sit arbejde igen, da hun simpelthen havde behov for en "pause" fra hendes VILDT aktive datter! Datteren er i dag helt normal og fejler ingenting! Hun var bare en meget meget frisk baby/toddler!

Det er min dreng om igen, han er 10 mdr og går også, jeg holdt op med at tælle en aften jeg nåede til 34 gange, jeg er også fortsat oppe mange gange om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.