Låst lænd & Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Anonym trådstarter

nu kom det igen efter en ellers kort pause

Jeg lider af noget låst lænd engang imellem og har fået behandling for det både hos zone tearpi og fysi. intet virker, så i weekenden vågnede jeg med et STORT skrig og var låst og nærmest lammet. - har aldrig før haft sådan nogen smerter.. Og nu tænker jeg så om der er nogen andre som lider af låst lænd/ ryg og hvad i gør for at få det bedre..

Har siddet med varmepude &' os med koldt på, men intet virker.. og øver hverdag de øvelser jeg har fået, men der er bare intet at gøre og det gør så undskyld ordet SKIDE ONDT!

Nu er jeg blevet gravid og kan ikke ta' de smertestillende jeg plejer at tage når jeg får de ture, så jeg håber der er nogen som kan råde mig i hvad jeg kan gøre

. det skal lige siges at min læge vil ikke lave røgten billed af min ryg da han mener det ikke er nødvendigt, og at det bare er i en periode jeg har dette problem.. - min tidligere læge er skide bekymret for mig, og vagtlægen sagde til mig i søndags da jeg fik lavet en saltvandsblokade at det var vigtigt at få lavet en røgten da det sagsten kan være at jeg har nogen knogler der støder på hinanden og derfor os gnubber sig op af hinanden når jeg fx sover. Men vagtlægen må og kunne ikke sende mig videre til røgten da jeg er gravid...

hmm er selv ved at være rastløs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

birthee

Jeg tænker lidt, hvad med at konsultere din tidligere læge, hvis han/hun gerne vil lave en henvisning til røntgen???

Synes da i hvert fald at det er træls for dig, at du skal have så ondt... Rigtig god bedring!!!

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Jeg tænker lidt, hvad med at konsultere din tidligere læge, hvis han/hun gerne vil lave en henvisning til røntgen???

Synes da i hvert fald at det er træls for dig, at du skal have så ondt... Rigtig god bedring!!!

har snakket med min gamle læge og selvom han rigtig gerne vil hjælpe mig.. så råder han mig til at snakke med store bogstaver til den nye læge, og lytter han ikke til mig, så var min gamle læge kun et opkald væk... og som han siger til mig, så burde den nye læge kunne kigge tilbage i alle jornalerne og se at jeg faktisk ikke lyver overfor ham, også kan han samtidig med det os se alle behandlingerne osv.

Anmeld

25. november 2010

birthee

Så må du prøve det - det er ikke alle læger der synes at tage en alvorlig når man henvender sig - men ved så ikke om grunden til de er lidt tilbageholdende med røntgen, måske er fordi det er skadeligt for barnet???

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Så må du prøve det - det er ikke alle læger der synes at tage en alvorlig når man henvender sig - men ved så ikke om grunden til de er lidt tilbageholdende med røntgen, måske er fordi det er skadeligt for barnet???

altså vagtlægen sagde til mig, at de ikke må lave røgten må gravide grundet de stråler der er i den maskine... og når det nu er i den del af ryggen så det endnu værre ... men ved faktisk heller ikke den konkrete grund

Anmeld

25. november 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

altså vagtlægen sagde til mig, at de ikke må lave røgten må gravide grundet de stråler der er i den maskine... og når det nu er i den del af ryggen så det endnu værre ... men ved faktisk heller ikke den konkrete grund

Det er pga strålingen! Har du overvejet at opsøge en kiropraktor? De kan nogle gange mærke sig til tingene uden at behøve røngten..

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Det er pga strålingen! Har du overvejet at opsøge en kiropraktor? De kan nogle gange mærke sig til tingene uden at behøve røngten..

har været til lidt af det hele efterhånden, men i den periode hvor jeg var hos kiro, var der intet at mærke, men nu når det er blevet så slemt har jeg det som om at der er noget som skærer i venstre side af lænden, hen mod halebenet.. det er virkelig øv

Anmeld

25. november 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

har været til lidt af det hele efterhånden, men i den periode hvor jeg var hos kiro, var der intet at mærke, men nu når det er blevet så slemt har jeg det som om at der er noget som skærer i venstre side af lænden, hen mod halebenet.. det er virkelig øv

Jeg har ikke selv prøvet de smerter du beskriver. Men jeg har i dag fundet ud af, at jeg har skævt haleben og derfor har haft meget ondt de sidste 8 uger. Det er blev slået skævt fordi jeg faldt i februar måned i år. Kiropraktoren trykkede/knækkede en masse led på plads, og vil se mig igen tirsdag.

Måske var det værd at prøve én igen, og ellers må du ned til lægen og tale med store bogstaver!!

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke selv prøvet de smerter du beskriver. Men jeg har i dag fundet ud af, at jeg har skævt haleben og derfor har haft meget ondt de sidste 8 uger. Det er blev slået skævt fordi jeg faldt i februar måned i år. Kiropraktoren trykkede/knækkede en masse led på plads, og vil se mig igen tirsdag.

Måske var det værd at prøve én igen, og ellers må du ned til lægen og tale med store bogstaver!!

hold da op, det er jeg da ked af at høre.

ja jeg må lige prøve igen, også håbe han kan knække og brage mig på plads... det bare som om at det gør mere ondt når de forsøger at knække mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.