nu kom det igen efter en ellers kort pause
Jeg lider af noget låst lænd engang imellem og har fået behandling for det både hos zone tearpi og fysi. intet virker, så i weekenden vågnede jeg med et STORT skrig og var låst og nærmest lammet. - har aldrig før haft sådan nogen smerter.. Og nu tænker jeg så om der er nogen andre som lider af låst lænd/ ryg og hvad i gør for at få det bedre..
Har siddet med varmepude &' os med koldt på, men intet virker.. og øver hverdag de øvelser jeg har fået, men der er bare intet at gøre
og det gør så undskyld ordet SKIDE ONDT!
Nu er jeg blevet gravid og kan ikke ta' de smertestillende jeg plejer at tage når jeg får de ture, så jeg håber der er nogen som kan råde mig i hvad jeg kan gøre
. det skal lige siges at min læge vil ikke lave røgten billed af min ryg da han mener det ikke er nødvendigt, og at det bare er i en periode jeg har dette problem.. - min tidligere læge er skide bekymret for mig, og vagtlægen sagde til mig i søndags da jeg fik lavet en saltvandsblokade at det var vigtigt at få lavet en røgten da det sagsten kan være at jeg har nogen knogler der støder på hinanden og derfor os gnubber sig op af hinanden når jeg fx sover. Men vagtlægen må og kunne ikke sende mig videre til røgten da jeg er gravid...
hmm er selv ved at være rastløs. 
Anmeld