Kan et barn sove for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Lunae

Hej piger!

Jeg har en fantastisk datter præcis 11 uger i dag siden hun var 5 uger har hun sovet igennem om natten, så det er jo ret dejligt!

Når hun vågner om morgenen får hun en ny ble og noget mad og så er hun allerede træt igen! Derefter bliver hun puttet i barnevognen og sover gerne 4 timer! Så er hun måske vågen i max to timer, hvor hun får mad og bliver puslet!

Om aftenen er hun mere vågen, men sammenlagt måske 2-3 timer!

Min datter sover altså omtrent 17-20 timer i døgnet! Er det normalt?

Når hun er vågen er hun meget vågen! Hun pludrer løs, ligger på aktivitetstæppe og er meget opmærksom!

Skal jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Tulle28

Lunae skriver:

Hej piger!

Jeg har en fantastisk datter præcis 11 uger i dag siden hun var 5 uger har hun sovet igennem om natten, så det er jo ret dejligt!

Når hun vågner om morgenen får hun en ny ble og noget mad og så er hun allerede træt igen! Derefter bliver hun puttet i barnevognen og sover gerne 4 timer! Så er hun måske vågen i max to timer, hvor hun får mad og bliver puslet!

Om aftenen er hun mere vågen, men sammenlagt måske 2-3 timer!

Min datter sover altså omtrent 17-20 timer i døgnet! Er det normalt?

Når hun er vågen er hun meget vågen! Hun pludrer løs, ligger på aktivitetstæppe og er meget opmærksom!

Skal jeg være bekymret?

Det gjorde min datter til hun var næsten 4 mdr:-) Tror det er meget normalt - bare nyd det. Så længe hun er vågen og interesseret når hun er vågen, skal du ikke være bekymret.

Knus Tulle

Anmeld

25. november 2010

Lunae

Tulle28 skriver:

Det gjorde min datter til hun var næsten 4 mdr:-) Tror det er meget normalt - bare nyd det. Så længe hun er vågen og interesseret når hun er vågen, skal du ikke være bekymret.

Knus Tulle

Dejligt at høre om andre, hvor tingene har været ligesådan! Jeg synes jo også, at det er rigtig dejligt, men savner hende jo selvfølgelig, når hun sover hele tiden tusind tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.