mor er blevet syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2010

CiSo

Ja, jeg er desværre blevet syg, med hoste feber og ømhed i hele kroppen. 

Så tænkte jeg bare på, om det kommer til at smitte min lillemand gennem amningen? Altså skal jeg regne med han også bliver syg, nu hvor jeg er det? 

Sophie og Cilas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Bom

sophieamalia skriver:

Så tænkte jeg bare på, om det kommer til at smitte min lillemand gennem amningen? Altså skal jeg regne med han også bliver syg, nu hvor jeg er det? 

Sophie og Cilas.

Det tror jeg ikke du skal være bange for, han får jo dine antistoffer i mælken..

Jeg har også været syg imens jeg har ammet, både med diarre, ondt i halsen, snot osv, og Matilde er aldrig blevet syg.. Det er først nu her hun er blevet syg, men jeg fejler intet, så hun må ha fået det et andet sted...

God bedring..

Anmeld

25. november 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

Sophie og Cilas.

Du smitter ham ikke igennem amningen, men simpelthen ved den nære kontakt du har med ham. Og da du ikke er resistent over for den virus, der iøvrigt florerer over det meste af landet...vi har også haft den her i huset i sidste uge...så vil han højest tænkeligt få noget af den.
Det er nemlig sådan at nok for han en masse beskyttelse gennem din mælk, men kun den beskyttelse som du selv er i besiddelse af i din krop. Og når du fanger en virus, ja så er det fordi du ikke har de antistoffer til stede, og så kan du jo heller ikke give det videre gennem mælken.
Men jeg håber da for ham, at han slipper.

God bedring til Moar

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2010

SussieThyssen

Tulle Mus skriver:

Det tror jeg ikke du skal være bange for, han får jo dine antistoffer i mælken..

Jeg har også været syg imens jeg har ammet, både med diarre, ondt i halsen, snot osv, og Matilde er aldrig blevet syg.. Det er først nu her hun er blevet syg, men jeg fejler intet, så hun må ha fået det et andet sted...

God bedring..

Her må jeg lige rette dig lidt..du kan ikke give antistoffer via mælken, du ikke selv har. Så hvis dit barn ikke har fået det, så er det andre ting der har spillet ind.
Men det vigtigste er jo at de små slipper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.