foto på lærrede hjemmelavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. november 2010

LouiseNielsen

Bom bom piger, nu skal en der overhovedet ikke er særlig kreativ i gang med noget foto på lærrede...

I stedet for foto skal det dog være en tekst der skal på. Men er der noget skrive program hvor jeg kan spejlvende teksten???

Har fundet en skrift som det bare skal være, og derfor skal jeg have det printet ud for at lave det... Jo ligesom når det er med billede, man ligger ned på lærrede.... Men så bliver det jo spejlvendt!

Hvordan gør jeg lige det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

LouiseNielsen

altså der må dælme være nogen som kan fortælle mig hvordan jeg spejlvender en tekst???

Anmeld

25. november 2010

L.J.L

LouiseNielsen skriver:

altså der må dælme være nogen som kan fortælle mig hvordan jeg spejlvender en tekst???

Hvis ikke du har photoshop så kan paint klare det, den har du liggende i start under programmer

Anmeld

25. november 2010

Musen85

LouiseNielsen skriver:

hej Jeg mener helt sikkert at man kan gøre det inde i word Men kan jo selvfølgelig ikk huske hvad det hedder Wordart måske

Anmeld

25. november 2010

kristinards

Er ret sikker på du kan gøre det i word, men sidder ikk ved min computere lige nu så kan ikk gi dig en vejledning, desværre.

Der kommer nok snart en forbi der kan  

Anmeld

25. november 2010

L.J.L

linselouise skriver:

Hvis ikke du har photoshop så kan paint klare det, den har du liggende i start under programmer

tilføjelse:

Gå ind i Paint. Skriv din tekst. Marker teksten og tryk på billede->spejlvend/roter->spejlvend vandret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.