Undskyldt at det er langt.
Det var mening at jeg skulle have planlagt kejsersnit her i mandags d. 22 nov 2010, fordi han vendt forkert, men onsdags morgen vågnede jeg op med at jeg havde meget ondt i min lænd, men jeg tænkte at det var fordi jeg havde været ude og gå en tur dagen før. om formiddagen skulle jeg mødes med min fætters kæreste fordi vi skulle have julehygge om eftermiddag, så vi tog ud og handlede, og jeg begyndte at få mere og mere ondt i min lænd, ved 13 tiden hjemme ved hende, lånte jeg et varme bælte, fordi jeg næsten ikke kunne holde det ud mere, men det hjælp med noget varme, ved 16 tiden kom de andre, hvor vi skulle begynde at lave kalenderlys og aventlys, og der begyndte jeg at få ondt over foran også, og jeg tænkte at det nok bare var nogen slemme plukveer, kl. 20.30 tog vi hjem fordi jeg ikke kunne mere, fordi jeg havde rimligt tit ondt, så jeg ville gerne hjem og slappe lidt af, så jeg går i bad, og kl. 21.00 beslutter jeg mig for at jeg vil ringe til fødegangen for at hører hvad det måske kunne være og fordi jeg skulle jo have pks. d. 22 nov. men de ville gerne have at jeg kom ud og blive undersøgt. på vej i bilen ville jeg prøve for sjov at ta tid på hvornår det gjort allermest ondt og der var 8 min i mellem, vi var på fødegangen kl. 22 og jeg skulle aflever en urinprøve fordi de sagde at det kunne være at jeg havde fået en blærebetændelse, for det kunne godt give nogen slemme sammentrækninger, de giver mig en kurve på, og de siger at jeg har veer, men at det nok stadigvæk er en blærebetændelse, jdm. undersøger mig indvendigt også kigger hun op på mig og siger, du er åben 3 cm, også tænkte jeg bare ( godt at jeg tog af sted, og det var derfor jeg havde så ondt) hun spørg om jeg vil føde selv eller om jeg stadige vil have ks. og jeg ville gerne have ks. og de lavede mig klar til ks. kl. 00.05 var jeg på operationsbordet, torsdag d. 18/11-10 kl. 00.10 kom lille Simon til verden, han vejede 3970g og 54 cm. og har først termin d. 26 nov. så han er en stor dreng. og alt var fint, han fik 10
det gik fint på opvågning og det hele, fredag eftermiddag fik vi lov til at komme over på patienthotellet, og lørdag aften synes de at vi skulle udskrives søndag, for alt så fint ud, vi skulle møde søndag til en udskrivningssamtale, søndag synes jdm. at der var nogen knopper på simons krop som hun ikke lige vidste hvad var, så hun synes at vi lige skulle ta over på syghuset og få det tjekket inden vi tog hjem, da vi kom over på syghuset, tjekkede de ham, og de tog en prøve at de knopper, også sagde børnelægen at hun ville indlægge os i 3-5 dage også han skulle på pencilin, det var rigtigt hårdt da hun sagde det, for nu havde vi lige glædet os til at komme hjem alle 3, og han fik taget nogen blodprøver og vi blev indlagt på børneafd. mandag vejde de ham. der vejde han 3750g så han havde tabt sig en del, og han skulle have pencilin hver 6 time og han har lidt gulsot, tirsdag eftermiddag spørg sygpl. om vi kunne tænke os at komme hjem til overnatning, det ville jeg rigtigt gerne, men vi skulle komme igen onsdag kl. 9. til vejning og stuegang, de vejer ham og der vejer han 3748, så de sagde at godt måtte ta hjem, men skal til kontrol-vejning igen imorgen og hvis han har taget på, så er det bare godt, så bliver vi sendt hjem igen, og hvis han har tabt sig, skal en børnelæge kigge på ham, så jeg håber virkeligt at han har taget på, for jeg vil ikke indlægges igen
her er lidt billeder