Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser...
Så er det i morgen vi skal ind og se den lille igen - nøøøøj hvor jeg glæder mig!!! Vi er endnu ikke helt enige om hvorvidt vi skal have svar på hvilket køn der gemmer sig derinde... Jeg ville på en måde rigtig gerne gemme overraskelsen til fødslen - men så er jeg alligevel også bare SINDSSYGT nysgerrig . Måske det er bedre at vente med sådan en overraskelse til 2. barn..? Hehe
Måske jeg bare skal håbe på at navlestrengen ligger i vejen, så man ikke kan se det eller noget i den dur... Hvis man kan se det - så er det i hvert fald også 100% sikkert at min mand lurer den, han er virkelig skrap til tyde billederne der dukker op på skærmen
Nå, men vigtigst af alt håber vi bare at alt er som det skal være... Et sundt og raskt lille barn
Line
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh kan godt forstå i er spændte
Vi var helt enige om her 2.gang at vi ikke ville vide kønnet indtil for tre uger siden ca.....haha nysgerrigheden længe leve så tror vi vil !?!?
Pøj pøj med imorgen, og ser frem til update på det skønne besøg
Hej igen tøser...
Så er MD-scanningen vel overstået - og hvor var det bare en fin lille bebs Alt var i skønneste orden... jordmoderen var simpelthen vildt begejstret for hvor fint det hele er - det var faktisk lidt morsomt... "Nej hvor er det bare en helt utrolig flot navlesnor - prøv lige at se den"... "Nej.. se lige det hjerte, hvor er det bare flot... Jeg bliver nødt til at optage et par videoer - der er jo et helt skole-eksempel..."
Min mand og jeg sad/lå bare og smilte bredt og sagde "ja, det er sørme flot..."?? Uden nogen idé om hvordan det ellers kunne se ud... Vi var bare glade for at alt var ok
Vi fik endnu engang bare super god behandling... alt blev forklaret og vist og der var god tid til os - det er altså fedt!
Mht kønnet... ja så havde det ikke hjulpet meget at nå til enighed om at vi ikke ville vide det... for HOVSA - det var ikke til at tage fejl af den lille (til min overraskelse faktisk ret store) tap afslørede det hele... Selv jeg så den med det samme og udbrød... "Hov, er det ikke..."?
VI SKAL HAVE EN LILLE SUPER MAND
Det er så perfekt og nu kan det godt bare se at blive forår, så jeg kan møde lillemanden - nøj hvor vi glæder os!!
Og så fejrede farmand den gode nyhed med indkøb af den fineste lille hummel-heldragt... For dælen hvor er det sødt tøj i den størrelse - man kunne jo købe sig fattig!!
til jer alle... fra den meget lykkelig Line
kæmpe stort tillykke med jeres lille supermand og en rigtig god md. scanning. Kan godt forstå i er glade og stolte
kh herfra
det lyder da rigtig godt!! en lille dreng dejligt!!
nu må vi bare vent til april vokser din mave godt?
vil i have en 3d scanning?
hilsen marijke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128