michelledam skriver:
hahahaha ja vi var færdige af grin så kæresten måtte jo selvfølgelig tage et billede.. men om aftenen er den så også meget oppustet..
og ja tanken har godt slået mig at selvom det er første gang jeg er gravid så får jeg nok en stor mave... hehehe passer mig rigtig fint.. for jeg vil jo gerne have hele verden kan se jeg er gravid hehehehe. det er så fantastisk en følelse. og nu hvor jeg er kommet nogenlunde over kvalmen og opkasten hele tiden så begynder jeg og elske at være gravid.. 
og ja vi har betalt os til at vi skal op til kønsscanning den 17. december når jeg er i uge 15. for vi kan simpelthen ikke vente..
selvom vi egentlig er ligeglad med hvad det er. og det bare skal være sundt og rask. så har kæresten en lille drøm om at det skal være en pige.. for ikke og sige resten af familien også. hvor jeg nok hælder mere til en dreng.. hvorfor ved jeg egentlig ikke... 
men hatten af for at i kunne vente. og det er da rigtig spændende og se, når de bette kommer..
hvor er det bare et godt billede! og ja du kan da godt droppe alt om at få dem knappet
På det billede synes jeg virkelig man rigtig kan se hvor stor din mave er! Og ja den er da faktisk godt nok ret flot stor af hvor langt du er henne. nu er du sikker på at der ikke er 2 ikk? hehehehe
og kan SAGTENS følge dig mht at maven gerne må være stor så HELE VERDEN kan se at man er gravid! Akkuret sådan har jeg også haft det hele vejen igennem graviditeten! "skjulte" det dog for min klasse helt indtil jeg var i uge 14. men så gav jeg den også bare gas med stramme bluser og kjoler bagefter, og man er bare så PAVE STOLT når folk siger at man har en smuk mave!
Blir spændende med scanningen den 17! Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig derinde så!
ååååh jamen vi kan snart heller ikke vente mere nu på at få spændingen udløst!
men så alligevel er det også bare fuldstændig fantastisk ikke at vide det, for det blir så kæmpe stort inde til fødslen når min kæreste endelig kan være den første til at opleve noget! Han skal have lov at se efter, og så kan han jo stolt give den trætte mor nyheden 
Anmeld