syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2010

liwsmor

hejsa

nu den unge mor blevet syg, og har allerede mest lyst til sove, men ens barn er vigtigere så man sover når ens barn sover og når ens kæreste komme hjem kl 7 om aften. 

er der andre der syge, eller været syge imens de haft en lille der hjemme? hvad i gjort? og har overhovedet haft overskue til lave mad?

selvom jeg har en kæreste føler jeg mig alene med vores datter kender i den følese?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Alberts/

da albert var 2 mdr havde jeg den største hovedepine som virkelig trækker tænder ud, var ved at besvime, kastet op fordi jeg havde så ondt i hovedet, og den bette græd jo self når man har det skidt, men jeg blev nød til at ringe til min mor hun kom og sad med de bette i 15 min og havde lidt mad med, men jeg var virkelig ikek meget værd,

men ja sov når den bette sover, og hvil dig mest mulig(; så skid op aftensmaden og tag en rugbrød,

God bedring

Anmeld

25. november 2010

SussieThyssen

liwsmor skriver:

hejsa

nu den unge mor blevet syg, og har allerede mest lyst til sove, men ens barn er vigtigere så man sover når ens barn sover og når ens kæreste komme hjem kl 7 om aften. 

er der andre der syge, eller været syge imens de haft en lille der hjemme? hvad i gjort? og har overhovedet haft overskue til lave mad?

selvom jeg har en kæreste føler jeg mig alene med vores datter kender i den følese?

Stakkel...først god bedring.
og så må farmand jo træde til, samt hvem du ellers kan få til at hjælpe lidt.
Og ellers som du skriver, sove når den lille sover, og så lad al resten være.
Smør dig en mad, lav en kop suppe, spis ristet brød, eller what ever.
Vasketøj og madlavning må den anden voksne i forholdet tage ansvar for.
Jeg har også prøvet at være hundesyg medens mine var små...og det var da også sådan man gjorde dengang.
Kan huske at både mor og svigermor kom og hjalp til mens jeg lå der og var halvt død af influenza og lignende.
Med den mindste kan jeg huske at min mand ganske enkelt måtte blive hjemme fra arbejde i 2 dage for at passe den lille og delvist mig.
Men det gik også fint alligevel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.