Reserve-bedste <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Koen.

lillespurv20 skriver:

Jeg lavede et indlæg på reservebedste.dk og blev kontaktet af verdens skønneste kvinde Hun er den bedste Rbedste jeg kunne ønske mig til lillepigen

hihi sorry mig der sludre, det hedder seniorlife.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Lady Marion <3

lillespurv20 skriver:

Jeg lavede et indlæg på reservebedste.dk og blev kontaktet af verdens skønneste kvinde Hun er den bedste Rbedste jeg kunne ønske mig til lillepigen

ej er det sandt ???   Troede måske ikke der var så mange bedster on line   men vi er selvf. i år 2010 ,, Går hun ind og fungere som en helt alm bedste ??? Det skal da prøves ..

Anmeld

25. november 2010

Lady Marion <3

lillespurv20 skriver:

hihi sorry mig der sludre, det hedder seniorlife.dk

Super

Anmeld

25. november 2010

Koen.

Muffi . skriver:

ej er det sandt ???   Troede måske ikke der var så mange bedster on line   men vi er selvf. i år 2010 ,, Går hun ind og fungere som en helt alm bedste ??? Det skal da prøves ..

Ja, hun er alt det en bedste bare skal være.. hun er der uanset hvad og stiller gerne op kl 3 om natten hvis jeg har brug for det Hun er næsten som en mor for mig

Det er en god side synes jeg er overskuelig, håber du finde en

Anmeld

25. november 2010

FruPudderkvast

Muffi . skriver:

Alexander har ikke meget familie   Mine forældre er døde og farmor og farfar bor på falster og er tit på arbejde i weekender .. Moster og onkler er der heller ikke meget af , ville ønske Alexander kunne vokse op med en god bedste da det er så vigtigt for et barn ... Den bedste vi søger er ikke en baby sitter men en der oprigtigt ønsker sig et barne barn men af en eller anden årsag ikke kan få børnebørn

Hvor finder jeg en bedste henne ????

Jeg ved at der i nogle kommuner er en ordning med reserve-bedster, men så vidt jeg ved er det kun et tilbud til enlige.. Så mit råd ville nok også at prøve igen i diverse aviser, supermarkeder osv..

Held og lykke!

Anmeld

25. november 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Alexander har ikke meget familie   Mine forældre er døde og farmor og farfar bor på falster og er tit på arbejde i weekender .. Moster og onkler er der heller ikke meget af , ville ønske Alexander kunne vokse op med en god bedste da det er så vigtigt for et barn ... Den bedste vi søger er ikke en baby sitter men en der oprigtigt ønsker sig et barne barn men af en eller anden årsag ikke kan få børnebørn

Hvor finder jeg en bedste henne ????

Det her er godt nok 15år siden... Men sikker minder...

Daj eg var fem år, havde min mor også fundet en "reversebedste" da min farmor og farfar arbejde på daværende tidspunkt, og min mormor og morfar bor på fyn..

Der var den her ældre dame (70år ca), husker hende tydligt, en ældre dame med gråt hår, altid forklæde på og sad og læste Familie Journalen, hun kom når jeg var (hvilet jeg var tit, led af "kronisk" halsbetændelse ) Men så kom hun, hun var så dejlig en dame, hun var virkelig den bedste "reservebedste" man kunne få..

Min mor betalte ingen ting, og jeg så hende som en del af familien..

Sabrina - som da nok godt, kunne være reserve "Tante"

Anmeld

25. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I Hvidovre kommune er der en reserve-bedste-ordning. Men det er kun om dagen og det betaler man får (et beskedent beløb). Der er en i min mødregruppe der har brugt ordningen i forbindelse med sygdom og hun var meget begejstret for det

Håber du finder en sød reserve-bedste til din guldklump

Anmeld

25. november 2010

Lady Marion <3

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det her er godt nok 15år siden... Men sikker minder...

Daj eg var fem år, havde min mor også fundet en "reversebedste" da min farmor og farfar arbejde på daværende tidspunkt, og min mormor og morfar bor på fyn..

Der var den her ældre dame (70år ca), husker hende tydligt, en ældre dame med gråt hår, altid forklæde på og sad og læste Familie Journalen, hun kom når jeg var (hvilet jeg var tit, led af "kronisk" halsbetændelse ) Men så kom hun, hun var så dejlig en dame, hun var virkelig den bedste "reservebedste" man kunne få..

Min mor betalte ingen ting, og jeg så hende som en del af familien..

Sabrina - som da nok godt, kunne være reserve "Tante"

Årh hvor er du sød "tante" 

Så fedt at høre om dine minder med din reserve bedste

Nu har jeg prøvet at oprette en annonce på senior life ,, håber det gir pote

Anmeld

25. november 2010

Sabsy

Muffi . skriver:

Årh hvor er du sød "tante" 

Så fedt at høre om dine minder med din reserve bedste

Nu har jeg prøvet at oprette en annonce på senior life ,, håber det gir pote

Men skulle du en dag stå med håret i postkassen, så kan du sige til.. Jeg er på barsel til om d. 10 januar 2011

Anmeld

25. november 2010

Lady Marion <3

lillespurv20 skriver:

Ja, hun er alt det en bedste bare skal være.. hun er der uanset hvad og stiller gerne op kl 3 om natten hvis jeg har brug for det Hun er næsten som en mor for mig

Det er en god side synes jeg er overskuelig, håber du finde en

Årh det lyder jo netop som at det er en som hende jeg søger  En der vil behandle mit barn som hendes eget ,, Jeg har oprettet en annonce nu og håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.