Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det tid til nyt mavebillede - længe siden!! Tiden flyver bare afsted .. kun 2 mdr til termin .. sidste torsdag var vi til 3d/4d scanning, så der kommer lige et billede med af den fine lillebror, som har sin søsters næse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nååååårh en sød lille baby
Hvor er det et godt 3d-billede - det er da den lækreste lille bebs! Og også mor selvfølgelig
Miia90 skriver: Nååååårh en sød lille baby
taaak syns jeg jo også
Dejlige billeder - fik selv en 3D/4D scanning, da jeg var 32+4 og det var vildt fedt
Mettemus skriver: Hvor er det et godt 3d-billede - det er da den lækreste lille bebs! Og også mor selvfølgelig
10000 taaaak vi glææææder os også alle herhjemme rigtig rigtig meget til at se ham irl om 2 mdr´s tid
Baagøe skriver: Dejlige billeder - fik selv en 3D/4D scanning, da jeg var 32+4 og det var vildt fedt
ja det er altså fantastisk at man kan det og tror da også børnene vil synes det er sjovt at se de billeder om nogle år om ikke andet så når de selv om MANGE år skal ha børn
Malonde1985 skriver: ja det er altså fantastisk at man kan det og tror da også børnene vil synes det er sjovt at se de billeder om nogle år om ikke andet så når de selv om MANGE år skal ha børn
Lige præcis
Malonde1985 skriver: 10000 taaaak vi glææææder os også alle herhjemme rigtig rigtig meget til at se ham irl om 2 mdr´s tid
Det kommer til at gå SÅ hurtigt!
Det er et af de bedste 3d billeder jeg har set, man kan jo virkelig se alle hans træk, hvor er han sød.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128