Hvornår forsøger man ikke længere at stoppe en fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.982 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. november 2010

CA

Ja, som overskriften lyder, så er jeg kommet til at tænke på, hvor langt man egentlig skal være henne for at fødsel ikke bliver stoppet, hvis nu den lille melder sin ankomst for tidligt. 

Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

de-wett

Hej .

Jeg har selv gået med de samme tanker og spurgte derfor min JM ad sidst jeg var der.

Hun sagde fulde 37 uger så vil de ikke stoppe det .

Knus christina 39+5

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

de-wett skriver:

Hej .

Jeg har selv gået med de samme tanker og spurgte derfor min JM ad sidst jeg var der.

Hun sagde fulde 37 uger så vil de ikke stoppe det .

Knus christina 39+5

Jeg var ved at gå i fødsel da jeg var i uge 35 og de ville ikke gøre noget for at stoppe det..Det gik så i sig selv igen.

Anmeld

25. november 2010

Sabine...!

jeg gik i fødsel i uge 33+ 3 og fik afvide at efter uge 34 ville de ikke stoppe det..

men ja uge 37 er bedst...

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Carina87 skriver:

Ja, som overskriften lyder, så er jeg kommet til at tænke på, hvor langt man egentlig skal være henne for at fødsel ikke bliver stoppet, hvis nu den lille melder sin ankomst for tidligt. 

Nogen der ved det?

Jeg fik konstateret for lidt fostervand i omkring uge 31. I 35+0 gik jeg i fødsel, og 35+2 fødte jeg en lille pige på 2300 g og 49 cm. Her der stoppede de den ikke, men satte den fuldt i gang. Ved egentlig ikke hvorfor. I uge 37 udvikler de sutterefleksen, så der skulle hun have sonde, men jeg gav sutteflaske da hun var 4 dage gammel. på 5. dagen løb min mælk til.

Anmeld

25. november 2010

CA

Okay, så det er i virkeligheden lidt forskelligt? Jeg er i uge 33 nu, og kom bare til at tænke "hvad hvis nu" som mødre vist gør Men jeg satser da på at gå tiden ud. Og helst ikke for meget over

Anmeld

29. november 2010

lukaj

fra uge 34 forsøger man ikke længere at stoppe en fødsel der går igang af sig selv, men det er først fra uge 37 at man er indenfor termin. dvs føder du i uge 37+0 har du altså ikke født for tidligt

Anmeld

30. november 2010

DK

lukaj skriver:

fra uge 34 forsøger man ikke længere at stoppe en fødsel der går igang af sig selv, men det er først fra uge 37 at man er indenfor termin. dvs føder du i uge 37+0 har du altså ikke født for tidligt

Jep, fra 34+0 er barnet så stort at det kan klare sig "fint" ude i den virkelige verden, derfor prøver man ikke længere at stoppe fødslen.

Anmeld

30. november 2010

Sees

Jeg kom ind med reglmæssige pleer (ikke kraftige nok til at være veer, men også for hårde til at være plukveer), på 2. døgn, i uge 36+4 og der gav de mig ting og sager at sove op, og bad mig være musestille osv, for jeg måtte bare ikke føde endnu.
Jeg kom så ind igen 37+2 med vandafgang, og fødte på 4 timer min lille søn

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Carina87 skriver:

Nogen der ved det?

Min JM sagde at når du var 34 fulde uger henne, så ville de ikke længere gøre noget for at stoppe din fødsel. Men de vil helst at du går i fødsel tidligst når du er 37 fulde uger henne. Men man kan jo ikke spå, der kan jo ske så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.