ved ikke om jeg det rigtige sted, men prøver lige alligevel
jeg sad i dag ovre ved min far, og pludselig fortæller han så, at min papbrors kæreste, har brokket sig over mig, og over at jeg er gravid og snakker om det konstant, og at det hele bare flasker sig for os, i vores liv, osv osv
skal lige siges, at vi sjældent snakker sammen, og at hun ellers virker glad på vores vegne, men hun har været plagt af megen sygdom gennem snart 2 år, og de aner ikke hvad det er, og det er jo selvfølgelig frustrerende for hende, kan jeg sagtens forstå, da de jo ikke tør købe hus, eller få børn, når ikke ved hvad hun fejler. Jeg har været syg, de sidste 8 år, og afventer nu sag om førtidspension, og det har bestemt ikke været nemt, så alting er jo ikke bare lutter lagkage, selvom jeg synes tingene går meget meget bedre end de har gjort, da jeg bla ikke kan blive smidt af pengene fra kommunen, og vi har et dejligt hus osv.
mit dilemma er jo så lidt, at jeg jo godt ved det var ren frustration og tagerd et ikke personligt, og ved hun jo bare ønsker, et hus og skabe sin egen familie med min pap bror.... men vi havde planer om i år, at få taget billeder af manden, mig og maven, og få dem lavet til julekort, og sende til de nærmeste, inkl mine 2 pap brødre....
hvad synes i så derude, skal jeg holde fast i planen eller nøjes med at sende mine pap brødre et alm julekort, for vil jo heller ikke smide min graviditet op i hovedet på hende, og er lidt frustreret over min far gav sådan en info uden at snakke det ordentligt færdigt, og med beskeden du må ikke snakke med din pap-mor om det
vil jo bare heller ikke stå bagefter, at hun spørger hvorfor de ikke fik et fint julekort, når nu min far og papmor får sådan et 
Aner simpelhen ikke hvordan jeg skal tackle den her, for vil bestemt ikke såre hende, hverken på den ene eller anden måde. håber meget på svar, da jeg virkelig godt kunne bruge lidt hjælp til den her