Esille is in da' house

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Lise

Men nu bare med sit borgerlige navn: Lise (C)

Ja, til alle der ikke er fra NB: Jeg hedder Lise, er 28 år gammel, bor i Hvidovre med min kæreste Christian. Vi har sammen Simon fra 16. juli 2007.

Pyyyyyh, hvor har jeg prøvet at logge ind på NB mange gange de sidste par dage...har SAVNET jer!!!! Smart bare at skifte forum... Nå, update: Simon er blevet flaskebarn - siden igår... Har taget piller for at stoppe mælkeproduktionen, og tænkte at så måtte han sgu tage flasken. Og det gjorde han :D God dreng... Her til aften kylede han dog de 150 ml vælling han netop havde slugt ud over mig, min seng, min dyne og vores ikke så vaskbare Sisal-tæppe, men det er jo hvad der kan ske...

Imorgen tidligt kl 7:50 kører toget mod det mørke Jylland, og Simon og jeg er ombord. Og vi kan slet ikke vente med at se alle til baby-træf onsdag, og jeg glæder mig heeeelt viiiiiiildt til fest og halløj hos Sloggi-Loggi på lørdag... jubiiiii.... :))

Lise - glad for at læse indlæg fra jer igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

ivfmarie

Wahuuu - Lise-pigen... Fedt at se dig også, nu mangler vi bare.. hvad - 100 tøser? Susan er på vej! Marie - der mærker pulsen igen... I'm alive!!

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

haaaaaaj gamle.....lol...ja du rykker jo tidligt mod norden af...det bliver are så fedt, jeg glæder mig altså vildt til at hilse på dig...og ja...lørdag bliver bare så nice...kan da slet ikke vente...ja det er jo allerede på onsdag vi ses...og det kan jeg da heller ikke vente på...ha ha ha....hvor bliver det ´bare vildt godt...

stort hejsa og knus fra sloggi...som også har savnet alle pigerne

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

Hejsa Esille.

Super at vi plopper herind allesammen.
Håber det er ok med de gamle brugere af baby.dk.:)

Knus fra Helle...

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

Flaskebarn... der kan man bare se.. Er du ok med det? Er han? Jeg fik ikke piller - jeg tror sgu han havde tømt mig inden han droppede mig som en gammel klud.
Men super at knægten er sprunget på flasken - så har du jo fri hænder(øhh babser) til at feste igennem på lørdag. Det bliver SÅÅÅ godt

Knus Marie

Ja, til alle der ikke er fra NB: Jeg hedder Lise, er 28 år gammel, bor i Hvidovre med min kæreste Christian. Vi har sammen Simon fra 16. juli 2007.

Pyyyyyh, hvor har jeg prøvet at logge ind på NB mange gange de sidste par dage...har SAVNET jer!!!! Smart bare at skifte forum... Nå, update: Simon er blevet flaskebarn - siden igår... Har taget piller for at stoppe mælkeproduktionen, og tænkte at så måtte han sgu tage flasken. Og det gjorde han :D God dreng... Her til aften kylede han dog de 150 ml vælling han netop havde slugt ud over mig, min seng, min dyne og vores ikke så vaskbare Sisal-tæppe, men det er jo hvad der kan ske...

Imorgen tidligt kl 7:50 kører toget mod det mørke Jylland, og Simon og jeg er ombord. Og vi kan slet ikke vente med at se alle til baby-træf onsdag, og jeg glæder mig heeeelt viiiiiiildt til fest og halløj hos Sloggi-Loggi på lørdag... jubiiiii.... :))

Anmeld

18. februar 2008

Lise

Ja, er super ok med det! Ellers kunne jeg jo bare lade være med at tage pillerne. Men det var da lige et skridt at tage at stoppe den første pille i munden. Jeg har prøvet at give ham flaske så mange gange, og han ville ikke tage den hvis jeg havde mælk til ham - og andre skulle i hvert fald heller ikke prøve at give ham én... Et døgn efter jeg havde taget den første pille skældte han babsen ud, og tog flasken med glæde. Og nu er der ikke noget pis med ham - han drikker det bare. Og ja - nu kan jeg sgu drikke alle de bajere jeg har lyst til på lørdag, UDEN dårlig samvittighed! Ååårh, det bliver godt!!!

Flaskebarn... der kan man bare se.. Er du ok med det? Er han? Jeg fik ikke piller - jeg tror sgu han havde tømt mig inden han droppede mig som en gammel klud.
Men super at knægten er sprunget på flasken - så har du jo fri hænder(øhh babser) til at feste igennem på lørdag. Det bliver SÅÅÅ godt

Knus Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.