Sjove ord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

bagger26

TbCp skriver:

Hahaha hvor er det sjovt

Min datter kalder også spøgelser for bøsser. En dag havde vi været i skoven og hun blev ved med at snakke om at spøgelserne spiste de små unger...

Så hele vejen hjem lød det "bøsserne spiser de små unger" .... folk må jo tro vi er helt vildt fordomsfulde når vi bilder vores datter sådan noget ind

Hehe jamen hvad må folk ikke tænke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

bagger26

Heise skriver:

HAHAHAHA!!! hvor er det sjovt!!

kan lige forestille mig folks udtryk... hihi...

Maia på knap 2år snakker også rigtig meget og nu er hun endelig blevet god til at få børstet tænder og minder os om hver morgen og aften, at hun skal ha børstet. Det lyder sådan her:

"Maia bob daj!!".... maia børste tænder... hihi... de er skønne de små

heise 

Hehe det lyder så sødt, sådan udtalte min søn det også til at starte med..

Anmeld

25. november 2010

bagger26

Dot D skriver:

EEJ hvor sjovt, sådan sad Sophus (snart tre år) også i går, og Sophie (6år) siger : hi hi mor, han siger bøsser, når han peger på spøgelserne.....

Hehe Godt, så er vi flere der kan grine af de små og deres sjove ord...

Anmeld

25. november 2010

Maise

Min svigerinde som er lesbisk og har en partner. De har en pige på 4, med donorsæd. Da hun var to skreg hun nede i gården: " Mor du skal lebbe mig" Altså hjælpe mig, skulle det værre. Hendes mor råbte nej tak tilbage.

Anmeld

25. november 2010

dorthemus

Hehe tak for nogle gode grin her til aften

Anmeld

25. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

Min svigerinde som er lesbisk og har en partner. De har en pige på 4, med donorsæd. Da hun var to skreg hun nede i gården: " Mor du skal lebbe mig" Altså hjælpe mig, skulle det værre. Hendes mor råbte nej tak tilbage.

HAHAHAHA...Upsssssssssssss

Anmeld

25. november 2010

bagger26

Maise skriver:

Hahahaha hvor godt, jamen det var jo perfekt sagt...

Anmeld

25. november 2010

Maise

dorthemus skriver:

HAHAHAHA...Upsssssssssssss

jep, ups og morsomt.hun skal have en søster v. pks med samme donor d. 2 december. Hvad så hvis den bliver ligeså grim som mor-mette?? spurgte hun sin bio-mor. Hehe hun synes åbenbart hende bonusmor er grim, eller hendes bio-mor er pænere. Skørt for de er super pæne begge to.

Anmeld

25. november 2010

Maise

bagger26 skriver:

Hahahaha hvor godt, jamen det var jo perfekt sagt...

præcis.

Anmeld

25. november 2010

bagger26

Maise skriver:

jep, ups og morsomt.hun skal have en søster v. pks med samme donor d. 2 december. Hvad så hvis den bliver ligeså grim som mor-mette?? spurgte hun sin bio-mor. Hehe hun synes åbenbart hende bonusmor er grim, eller hendes bio-mor er pænere. Skørt for de er super pæne begge to.

Hehehe, elsker bare børn, de er simpelthen så herlige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.