Bette mus i uge 29<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

BechHannibal

Mettemus skriver:

Er hun for lille da? Du må gerne låne 500 gram ved mig

Nej hun er ikke for lille var hun hvertfald ikke sidst jeg blev tjekket.

Tror bare det er mig som er bekymret fordi den ikke er vokset så meget de sidste uger

Er din for stor da? siden du gerne vil låne ud 500 g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Mettemus

BechHannibal skriver:

Nej hun er ikke for lille var hun hvertfald ikke sidst jeg blev tjekket.

Tror bare det er mig som er bekymret fordi den ikke er vokset så meget de sidste uger

Er din for stor da? siden du gerne vil låne ud 500 g

Det var han sidst i hvert fald - i hvert fald stor! Er lidt betænkelig over at skulle føde en kæmpebaby

Anmeld

26. november 2010

BechHannibal

Mettemus skriver:

Det var han sidst i hvert fald - i hvert fald stor! Er lidt betænkelig over at skulle føde en kæmpebaby

Hvor stor var han da i blev målt? og hvor langt var du henne?

Hende fra scanningsklinikken viste at lille pigen lå midt på skalaen - og ville veje 3600g ved fødslen, hvis hun skulle følge den.

Men hun var sikker på at så stor blev hun ikke. Så hun ville bevæge sig ned på skalaen og nok veje omkring de 3200g

Det er jeg nu mere betryk ved

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

Du er så smuk Kira..

Anmeld

26. november 2010

Mettemus

BechHannibal skriver:

Hvor stor var han da i blev målt? og hvor langt var du henne?

Hende fra scanningsklinikken viste at lille pigen lå midt på skalaen - og ville veje 3600g ved fødslen, hvis hun skulle følge den.

Men hun var sikker på at så stor blev hun ikke. Så hun ville bevæge sig ned på skalaen og nok veje omkring de 3200g

Det er jeg nu mere betryk ved

Det lyder dejligt med en gennemsnitsbaby - for en gangs skyld er det rarest at ligge midt i skalaen

Jamen han vejede ca. 400 g mere end normalen sidst jeg var ved jordemoderen (det er selvfølgelig et skøn fra hendes side, så det kan være hun har skudt ved siden af), men 400 g er også ret meget når ens samlede vægt er ca. 1400 g. Jeg tror det er ca. 5-6 uger siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.