Jer der giver flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. november 2010

henh01

Hej tøser.

Når I laver MME til hele dagen, koger i så vandet, lader det køle til 40 grader, blander pulver i og så i køleskabet

eller

koger i vand, hæler på flaske, sætter på køl og først blander pulveret i når barnet skal spise?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SussieThyssen

henh01 skriver:

Hej tøser.

Når I laver MME til hele dagen, koger i så vandet, lader det køle til 40 grader, blander pulver i og så i køleskabet

eller

koger i vand, hæler på flaske, sætter på køl og først blander pulveret i når barnet skal spise?

Det første..for ellers skal vandet jo koges op igen, og det er spild af tid.
Så kan du bare gribe den færdige MME, ryste den og varme den op.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2010

henh01

SussieThyssen skriver:

Det første..for ellers skal vandet jo koges op igen, og det er spild af tid.
Så kan du bare gribe den færdige MME, ryste den og varme den op.

Kærligst
Sussie

Det er også sådan jeg har gjort siden jeg gik hen til pulver, startede ud med det færdiglavet men pyha 100 kr til tre dage.. Der står bare å æsken at man skal lave det så frisk som muligt. Laver dog kun 4 flasker af gangen - da jeg ikke har fået købt flere endnu, så laver flasker 2 gange om dagen. Så lidt friske er de jo

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

henh01 skriver:

Det er også sådan jeg har gjort siden jeg gik hen til pulver, startede ud med det færdiglavet men pyha 100 kr til tre dage.. Der står bare å æsken at man skal lave det så frisk som muligt. Laver dog kun 4 flasker af gangen - da jeg ikke har fået købt flere endnu, så laver flasker 2 gange om dagen. Så lidt friske er de jo

Har med mine 3 haft 10 flasker tror jeg eller måske mere..kan ski ikke huske det LOL
men jeg lavede til et døgn ad gangen. Og så skal der være en til kamillete og en til vælling

Anmeld

24. november 2010

maria_wlt

Jeg er med på 2 eren.. Så der er så friskt som muligt og så der ikke er noget spild 

Anmeld

24. november 2010

LinLin

Jeg kommer først pulver i lige inden han skal spise det. Dvs koger vand, sætter på køl, varmer op og kommer pulver i - så er det friskest!

Vi har 8 flasker!

Anmeld

24. november 2010

MTS

Enligt min sp må ikke pulvert varmes op igen.

Vi har kogt vand hverdag og hældt op i flaskerne. og sen var det bare at varme flasken i micro ovnen og så pulveret i bagefter.

Anmeld

24. november 2010

kitra

Ja jeg gør ingen af delene. Jeg laver flasken frisk hver gang det tager jo ikke mange sek i mikroen. Jeg koger heller ikke vandet da vores ikke fejler noget og min sp sagde det ikke var nødvendigt efter de er over 3-4 mdr gamle

Anmeld

24. november 2010

Ryberg

I starten kogte jeg vandet, lod vandet køle af, og så blandede jeg flasken da jeg skulle bruge den..

Men efter et stykke tid, valgte jeg at lave 3-4 flasker af gangen så de bare stod færdige inde i køleskabet og bare skulle varmes... Valgte ikke at have for mange stående, da de jo gerne skulle være "friske"

og i øvrigt må de vidst kun stå 24 timer blandet i køleskabet...

Anmeld

24. november 2010

LinLin

kitra skriver:

Ja jeg gør ingen af delene. Jeg laver flasken frisk hver gang det tager jo ikke mange sek i mikroen. Jeg koger heller ikke vandet da vores ikke fejler noget og min sp sagde det ikke var nødvendigt efter de er over 3-4 mdr gamle

JAmen det vil jeg da glæde mig til ikke at skulle  - koge det først altså - men min er kun 11 uger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.