Jeg uploadede for en uges tid siden et billede af en G-test med MEGET svag streg nr. 2 - nogen kunne se den, nogen ikke.
Jeg tog en test lørdag morgen - i 1. omgang virkede den negativ, men da jeg kiggede lidt senere (VED godt den måske er ugyldig så) var der en svag streg, men jeg mener der var farve i.
Nå, men kort tid efter kom mens, og jeg tænkte ikke så meget mere over det - tænkte at så var den der jo ikke. Men nu er jeg i tvivl om det egentlig ER mens jeg har haft. For der kom næsten ingenting, og det der har været har nærmest bare været brunt udflåd.
Jeg har stadig kvalme, underlig fornemmelse i maven og tendens til hovedpine. Jeg er ved at blive vanvittig.
Er den der eller ej? Jeg ved godt at jeg bare kan tage en test mere en af de næste dage.... og det ender jeg nok også med at gøre. Men det ene øjeblik tror jeg at den er der, og det næste tænker jeg, nej vel er den ej, stop så med det ønsketænkning og accepter at den IKKE er der nu. Jeg kan også sagtens acceptere at det ikke er nu, hvis min krop så bare ville lade være med at sende blandede signaler. Jeg bliver skør! 
Jeg googler og googler: graviditet på trods af mens, brunt udflåd gravid, svag streg på g-test, osv osv.
Måske trænger jeg bare til noget andet at tænke på 
Anmeld