En lille update fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Frk.S

Jeg uploadede for en uges tid siden et billede af en G-test med MEGET svag streg nr. 2 - nogen kunne se den, nogen ikke.

Jeg tog en test lørdag morgen - i 1. omgang virkede den negativ, men da jeg kiggede lidt senere (VED godt den måske er ugyldig så) var der en svag streg, men jeg mener der var farve i.

Nå, men kort tid efter kom mens, og jeg tænkte ikke så meget mere over det - tænkte at så var den der jo ikke. Men nu er jeg i tvivl om det egentlig ER mens jeg har haft. For der kom næsten ingenting, og det der har været har nærmest bare været brunt udflåd.

Jeg har stadig kvalme, underlig fornemmelse i maven og tendens til hovedpine. Jeg er ved at blive vanvittig.

Er den der eller ej? Jeg ved godt at jeg bare kan tage en test mere en af de næste dage.... og det ender jeg nok også med at gøre. Men det ene øjeblik tror jeg at den er der, og det næste tænker jeg, nej vel er den ej, stop så med det ønsketænkning og accepter at den IKKE er der nu. Jeg kan også sagtens acceptere at det ikke er nu, hvis min krop så bare ville lade være med at sende blandede signaler. Jeg bliver skør!

Jeg googler og googler: graviditet på trods af mens, brunt udflåd gravid, svag streg på g-test, osv osv.

Måske trænger jeg bare til noget andet at tænke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LR85

ihh, hvor må det være frustrerende for dig.

Jeg vil kun sige a du ikke er den eneste.

Da jeg prøvede a blive gravid tog jeg test på test, og da jeg var ved a blive helt vanvittig tog jeg også test mens jeg havde min mens og til sidst troede jeg faktisk ikke på testene, for jeg MÅTTE jo bare være gravid.

Det er fuldstændig langt ude, og man køre rundt i sine ejne tanker og jeg kom personligt alt for langt ud.

Så vi besluttede a lægge projekt baby lidt på hylden, og måneden efter var jeg gravid. Så jeg har lært (nu må vi se til næste gang) a man skal prøve a tage den med ro og ikke tænke for meget på det.

Ønsker dig held og lykke med det

Anmeld

24. november 2010

SaraLM

En test der bliver positv efter den angivne tid er ikke gyldig, og vi kan ikke svare dig på om du er gravid eller ej...

Det eneste du kan gøre er at tage en ny test og stole på resultatet - kan du ikke det må du gå til læge og blive undersøgt.
Der kan jo være andre årsager til fx kvalme end lige graviditet

Anmeld

24. november 2010

Frk.S

En test der bliver positv efter den angivne tid er ikke gyldig, og vi kan ikke svare dig på om du er gravid eller ej...

Det eneste du kan gøre er at tage en ny test og stole på resultatet - kan du ikke det må du gå til læge og blive undersøgt.
Der kan jo være andre årsager til fx kvalme end lige graviditet

Ja, jeg ved godt at en test der har ligget for længe er ugyldig (det skrev jeg også), men jeg kan bare ikke lade være med at tænke, hvad nu hvis alligevel.

Det var nu heller ikke ment som et spørgsmål til jer, om den var der eller ej, mere om mine tanker. Selvfølgelig kan i ikke svare på det.

Jeg trængte nok bare til at komme af med lidt frustration + jeg ville give en update i forhold til dem der svarede i den sidste tråd.

Jeg BURDE heller ikke være frustreret, da vi ikke har været i gang ret længe. Men det er også mest alle de underlige signaler min krop sender (sikkert indbildt det hele). Nu tror jeg, at jeg vil forsøge at gemme projektet lidt væk - inden jeg bliver vanvittig. Så må vi se hvad der sker.

Det var også meningen at vi bare ville starte med at tage det som det kom, men jeg blev vist lidt grebet af det - synes det var så spændende at vi nu havde taget DET skridt.

Anmeld

24. november 2010

Leonora

det er da meget muligt at du er gravid...jeg kender flere der har blødt som mens de første par måneder...Så test test test igen

for at der en lille spire i mavsen

Anmeld

24. november 2010

SaraLM

Jeg håber da for dig at den er der og det ikke er psyken der driller men der er ikke andet at gøre end at teste, evt med en digital blue, der skulle risikoen for fejl jo være lig nul, som jeg har forstået det?

Ja, jeg tror desværre også at det at blive så grebet om tanken om den ønskede graviditet kan messe så frygteligt med ens hovede at man simpelthen er nødt til at lægge det fra sig for, ikke at blive komplet skør...
Vi ønsker os inderligt at det lykkes, for da det for første gang lykkes i okt mistede vi desværre men jeg har bestemt mig for ikke at stresse og gå i selvsving for så ved jeg med mig selv at jeg vil drive mig selv om min mand til vanvid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.