har født :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Oxydation

Fredag kl 16:00 begyndte jeg at få veer med 10 min imellem.
Senere på aftenen var der så kun 3 min imellem, og jeg tog derfor ud på FG for at blive undersøgt af en jordemoder. Heldigvis var det min egen jordemoder der var der.
Havde kraftige veer, men havde kun åbnet mig 2cm. jeg fik en seng derude, og skulle prøve at få noget søvn. kl. 02:00 var veer'ne så kraftige at jeg måtte kalde på jordemoderen. Jeg var stadig kun 2 cm åben. Jeg kom i badekar, fik akupunktur, og en bedøvende sprøjte. men intet hjalp. klokken blev mange og der var vagtskifte så der kom en anden jordemoder og fødte med mig.
Hun mærker så efter for at finde ud af hvor meget jeg har åbnet mig, og jeg er 7 cm åben, men hun siger så at livmodermunden er hævet. kl. 12:00 skulle jeg presse for at få ham længere ned. Men livmodermunden var stadig hævet. Hun tilkalder en læge og han kommer og mærker og siger så at vi godt kunne glemme ALT om en almindelig fødsel, og at det var akut kejsersnit.
kl. 14:00 kom der en lille sød dreng ud af min mavse, 51cm og 3620g. Den lille fyr hedder Noah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Kaufie

Stort tillykke med Noah - ærgeligt det endte med kejsersnit når du nu havde været i gang så længe - men resultatet er jo heldigvis det vigtigste 

Anmeld

24. november 2010

LBK

STORT tillykke med Noah

Anmeld

24. november 2010

isimaven

Kæmpe tillykke med Noah!!
Håber I har det godt
Knus isimaven med lille zoe født i går

Anmeld

29. november 2010

DitteMarie

Tillykke med Noah :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.