argh bliver næsten skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2010

Anonym trådstarter

jeg har taget ialt 3 teste, 1 hjemme test og 2 hos lægen... de var alle svagt positive... den seneste uge har jeg haft symtomer på graviditet, ved at mine bryster er vokset (efter min forlovedes mening) og ved at mine bryst vorter er blevet super følsomme og gør super ondt, og meget tydelige mælkekirtler.
samtidig med det har jeg underlig fornemmelse i underlivet og maven og føler seriøst at jeg skal spise hele tiden hvis det stod til mig.

er der nogen andre som havde symtomer på graviditet så tidligt i forløbet? altså jeg er max 1½ uge henne hvis jeg er noget...

hmm tænke tænke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SSL

Anonym skriver:

jeg har taget ialt 3 teste, 1 hjemme test og 2 hos lægen... de var alle svagt positive... den seneste uge har jeg haft symtomer på graviditet, ved at mine bryster er vokset (efter min forlovedes mening) og ved at mine bryst vorter er blevet super følsomme og gør super ondt, og meget tydelige mælkekirtler.
samtidig med det har jeg underlig fornemmelse i underlivet og maven og føler seriøst at jeg skal spise hele tiden hvis det stod til mig.

er der nogen andre som havde symtomer på graviditet så tidligt i forløbet? altså jeg er max 1½ uge henne hvis jeg er noget...

hmm tænke tænke

Altså, hvordan er din cyklus? Er du på testdagen? Jeg har mange psykiske symptomer hver måned men er endnu ikke blevet gravid.. Men  jeg tror klart det er muligt allerede fra 3. uge, altså barnets uge 1, at have sympt.

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Hvis du kun er 1 + 4 ca. virker det usandsynligt at du allerede har symptomer.. Synes du skal vente med at teste til du er 4 + 0

Anmeld

24. november 2010

Noneother

Sofia skriver:

Hvis du kun er 1 + 4 ca. virker det usandsynligt at du allerede har symptomer.. Synes du skal vente med at teste til du er 4 + 0

man er jo allerede 2+0 ved ægløsning ikk?

og hvis det er 1½ uge siden "undfangelsen" må hun vel være ca. 3+3, hvilket jo er tæt på de 4+0.

Jeg testede i øvrigt selv svagt positiv 3+4, så hvorfor ikke.

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Noneother skriver:

man er jo allerede 2+0 ved ægløsning ikk?

og hvis det er 1½ uge siden "undfangelsen" må hun vel være ca. 3+3, hvilket jo er tæt på de 4+0.

Jeg testede i øvrigt selv svagt positiv 3+4, så hvorfor ikke.

Okay ja jeg læste det som om hun var halvanden uge henne, altså 1+4 ca.. men så må jeg have misforstået!

Anmeld

24. november 2010

Noneother

Sofia skriver:

Okay ja jeg læste det som om hun var halvanden uge henne, altså 1+4 ca.. men så må jeg have misforstået!

Hehe 1+4 er man jo ikke engang gravid endnu

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Noneother skriver:

Hehe 1+4 er man jo ikke engang gravid endnu

Men hun skriver hun er 1 1/2 uge henne

Anmeld

24. november 2010

mialt

ta det helt roligt. slap af. lav være med at tænke på det, selvom de er svært. men du bliver jo stresset. 

vent. til måske når du er 6-8 uger henne. slap af.

jeg ved godt det er rigtig svært. men at gå og være stresset er også skidt.

Mvh Mia. 12+3

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Men hun skriver hun er 1 1/2 uge henne

beklager at i har misforstået min skrivelse

ja jeg er vel omkring 3+4 henne... jeg kludre lidt i det nemlig..

jeg har en aftale med lægen mandag om at skulle op med en test mere.. og vil helst første teste lidt senere..

men ja ventetiden er virkelig udlidelig ... især når jeg ved de har været svagt positive....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.