ØV for en skidt 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Tut

Nana Rose bliver jo 1 år i morgen.

Men hun er SÅ SYG!

Hun har nu haft over 40 i feber i 3 hele dage.

Mandag var jeg hos lægevagten der sagde at hun ikke fejlede noget og at det er en virus infektion

Tirsdag var jeg IGEN hos lægevagten der IGEN sagde at hun ikke fejlede noget og at det er en virus infektion

I dag har jeg været hos vores egen læge, så også ville spise mig af med at der ikke er noget at se/høre på lunger, hals og øre. Men så blev jeg tosset. Jeg sagde at så måtte hun jo tage en blodprøve - jeg har jo tidligere bevist at jeg VED når der er noget galt med mit barn (ved RS virus, da hun var 3 mdr.) - Så hun tog hendes infektionstal, og vupti - ganske rigtigt, det er forhøjet, til 72.

Så fik Nana ellers den helt store tur, og hun kan simpelthen ikke finde ud af hvor infektionen er - så nu er hun på pencillin, og så skal vi komme igen fredag morgen, og hvis hendes infektionstal ikke er faldet, så bliver hun indlagt.

Hun er virkelig skidt, hun sover nu DAGENS 5. LUR!!!! Hun sover 1 time, er vågen 1 time hvor hun bare tuder og er pjevset. Hun vil intet spise, og det hun spiser kaster hun op igen. Hun vil heldigvis gerne drikke.

SÅ HUSK FOR GUDS SKYLD ENDELIG AT HOLD FAST I JERES MODERLIGE INTUITION (staves) OG LAD VÆRE MED AT TRO PÅ ALT HVAD LÆGERNE SIGER - DE FATTER JO IKKE EN SKID!

EN MOR VED BEDST - HUN KENDER SINE BØRN BEDST.

Nu håber jeg bare at pencillinen virker, så hun får det bedre. Jeg vil så nødigt skulle indlægges med hende igen, igen, igen.... Men selvfølgelig er hendes helbred vigtigst.

Man kan sige meget om hvor uheldige vores familie er - men vi får fandme noget for vores skattepenge

Syndt for hende at hun skal være syg på sin 1 års fødselsdag - men hun kan jo heldigvis ikke huske den alligevel.

Nå, det var lige lidt brok fra mig...

I er nogle dejlige qvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mary

Årh for pokker Tut!! Hvor er det dog urimeligt! 

Jeg ønsker Nana rigtig meget god bedring, og et kæmpe stort tillykke med 1 års fødselsdagen i morgen 

Anmeld

24. november 2010

Lise

Nu har i vist snart opbrugt jeres kvote af sygdom for 2010 - eller hvad

STAKKELS Nana, øv hvor er det bare synd for hende. Og for jer!!! Og så på hendes 1-års fødselsdag...  Håber hun har det MEGET bedre imorgen (det er jo muligt nu hun får penicillin), og at i får fejret hende lidt, trods alt..

Anmeld

24. november 2010

Siber

øv altså stakkels jer!

Godt du holdt fast, og ja jeg er helt enig, man skal sku stole på sig selv!

Rigtig god bedring, og håber at I får en god fødselsdag trods alt!

Knus Siber

Anmeld

24. november 2010

Kaufie

Det er sgu da ufatteligt - og ufattelig urimeligt - at det endnu en gang skal gå ud over jer.....

Godt du holdt fast i din overbevisning - jeg håber penicillinen får så meget bugt med infektionen, at I kan få en nogenlunde fødselsdag i morgen - selvom hun måske nok stadig er lidt vag.....

God bedring - og rigtig god fødselsdag!

Anmeld

24. november 2010

Muffinmus

ej øv da også:-)

Jamen håber sgu det hjælper og at hun bliver frisk til weekenden så i kan holde fødselsdag for hende der:-)

Anmeld

24. november 2010

birgittemarie

Jamen altså, I stakkels mennesker! Men hvor er du bare sej at få gennemtrumfet undersøgelser til de tror på dig. Du er mit forbillede.

Rigtig, rigtig god bedring til trunten og tillykke med fødselsdagen. Nøj, hvor jeg husker sidste år ved denne tid, da du fødte og jeg ikke gjorde.

Knus Birgitte

Anmeld

24. november 2010

bette

ej sikke da en fødselsdag :S øv da... håber da ik det er rs virus igen ?? :S 

og stort tillykke med hende.. 

Anmeld

25. november 2010

..

Det er jeg virkeligt ked af at læse, håber at 2011 bliver meget meget bedre..!

TIllykke med fødselsdagen alligevel

Anmeld

25. november 2010

Lene76

Tillykke med nana Rose idag, håber hun har fået det bedre.... rigtig go bedring med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.