Nana Rose bliver jo 1 år i morgen.
Men hun er SÅ SYG! 
Hun har nu haft over 40 i feber i 3 hele dage.
Mandag var jeg hos lægevagten der sagde at hun ikke fejlede noget og at det er en virus infektion
Tirsdag var jeg IGEN hos lægevagten der IGEN sagde at hun ikke fejlede noget og at det er en virus infektion
I dag har jeg været hos vores egen læge, så også ville spise mig af med at der ikke er noget at se/høre på lunger, hals og øre. Men så blev jeg tosset. Jeg sagde at så måtte hun jo tage en blodprøve - jeg har jo tidligere bevist at jeg VED når der er noget galt med mit barn (ved RS virus, da hun var 3 mdr.) - Så hun tog hendes infektionstal, og vupti - ganske rigtigt, det er forhøjet, til 72.
Så fik Nana ellers den helt store tur, og hun kan simpelthen ikke finde ud af hvor infektionen er - så nu er hun på pencillin, og så skal vi komme igen fredag morgen, og hvis hendes infektionstal ikke er faldet, så bliver hun indlagt.
Hun er virkelig skidt, hun sover nu DAGENS 5. LUR!!!! Hun sover 1 time, er vågen 1 time hvor hun bare tuder og er pjevset. Hun vil intet spise, og det hun spiser kaster hun op igen. Hun vil heldigvis gerne drikke.
SÅ HUSK FOR GUDS SKYLD ENDELIG AT HOLD FAST I JERES MODERLIGE INTUITION (staves) OG LAD VÆRE MED AT TRO PÅ ALT HVAD LÆGERNE SIGER - DE FATTER JO IKKE EN SKID!
EN MOR VED BEDST - HUN KENDER SINE BØRN BEDST.
Nu håber jeg bare at pencillinen virker, så hun får det bedre. Jeg vil så nødigt skulle indlægges med hende igen, igen, igen.... Men selvfølgelig er hendes helbred vigtigst.
Man kan sige meget om hvor uheldige vores familie er - men vi får fandme noget for vores skattepenge 
Syndt for hende at hun skal være syg på sin 1 års fødselsdag - men hun kan jo heldigvis ikke huske den alligevel.
Nå, det var lige lidt brok fra mig...
I er nogle dejlige qvinder