Igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Mor Christa

Wow - har lige været ved lægen pga mine voldsomme bækkenløsning. Over den sidste uge er det blevet så slemt, at jeg ikke rigtig kasn være nogen steder, og min læge har derfor viderestillet mig til en samtale på sygehuset på fredag om en mulig igangsættelse af fødslen, hvilket så skulle ske i næste uge. Jeg er 36+4 idag.

Er helt rund på gulvet - tænk at jeg måske kan være mor allerede i næste uge :O

Ville lige dele det med jer skønne kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

quar20

ARHH hvor jeg dog håber det sker for dig..!!

Min læge henviste mig også op på sygehuset til igangsættelses samtale..!! Han var SÅ sød ham overlægen og sagde med det samme ( det var en torsdag ) - at tirsdag sku jeg sættes igang

Og wupti jeg fik nuppet vandet og 2 timer og 45 min-. efter havde jeg Liam i mine arme

Anmeld

24. november 2010

twinboys

MissChrista skriver:

Wow - har lige været ved lægen pga mine voldsomme bækkenløsning. Over den sidste uge er det blevet så slemt, at jeg ikke rigtig kasn være nogen steder, og min læge har derfor viderestillet mig til en samtale på sygehuset på fredag om en mulig igangsættelse af fødslen, hvilket så skulle ske i næste uge. Jeg er 36+4 idag.

Spændende det er så stort at blive mor... Glæder mig til at høre hvad sygehuset siger

Anmeld

24. november 2010

Mor Christa

twinboys skriver:

Spændende det er så stort at blive mor... Glæder mig til at høre hvad sygehuset siger

Jaaa - også mig Er helt paf.. så kan det være han kommer ud et par uger før end jeg havde regner med ..

Anmeld

24. november 2010

Mor Christa

quar20 skriver:

ARHH hvor jeg dog håber det sker for dig..!!

Min læge henviste mig også op på sygehuset til igangsættelses samtale..!! Han var SÅ sød ham overlægen og sagde med det samme ( det var en torsdag ) - at tirsdag sku jeg sættes igang

Og wupti jeg fik nuppet vandet og 2 timer og 45 min-. efter havde jeg Liam i mine arme

Ååårh - det lyder jo som en drømmefødsel! Ihh, hvor jeg dog håber det også kommer til at ske for mig.

Hvordan kan det være du skulle sættes igang? - Var du gået over tid eller var det også BL eller noget helt andet??

Anmeld

24. november 2010

quar20

MissChrista skriver:

Ååårh - det lyder jo som en drømmefødsel! Ihh, hvor jeg dog håber det også kommer til at ske for mig.

Hvordan kan det være du skulle sættes igang? - Var du gået over tid eller var det også BL eller noget helt andet??

Jamen jeg har EKSTREME smerter OVERALT.. Jeg sov ikke og spiste ikke..!! Jeg blev sat igang uge 38+4 og fødte de små 3 timer efter vandet blev taget.. og JA det var virkelig en drømmefødsel..!!

Du kan læse min FB under FB'er..

Men det var ikke en svær Bækkenløsning, men døjede med ALLE lede og nerver, og kunne absolut INTET.. Ikke engang selv tage tøj på pga. smerter..!!

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Ihhh..hvor er det bare spændende..og godt du ikke skal pines så meget længere.
Det der med igangsætning før tid pga bækkenløsning, gjorde man bare ikke før i tiden.
Venter spændt på en update.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2010

mortilflere

Blev sat igang med min nr 3 , den bedste fødsel jeg har haft

Blev indlagt 4 dage før med svangerskabs forgiftning i mild grad , de ville ikke sætte mig igang før mit blodtryk var lavere end 199/205 , jeg gik rundt og havde det ok LOL

De smed 2 piller op i undervognen og sagde denne fødsel nok var en der træk ud da det lignede en krop der havde 6 uger til fødsel..

3 timer og 18 min gik jeg ned på barsel gangen med ham i armene

Anmeld

24. november 2010

Mor Christa

quar20 skriver:

Jamen jeg har EKSTREME smerter OVERALT.. Jeg sov ikke og spiste ikke..!! Jeg blev sat igang uge 38+4 og fødte de små 3 timer efter vandet blev taget.. og JA det var virkelig en drømmefødsel..!!

Du kan læse min FB under FB'er..

Men det var ikke en svær Bækkenløsning, men døjede med ALLE lede og nerver, og kunne absolut INTET.. Ikke engang selv tage tøj på pga. smerter..!!

Ihh, den må jeg hellere læse så !!! Håber bare det kommer ti lat gå godt (: ! er glad for at høre at der også er folk der har haft positive oplevelser med igangsættelse

Anmeld

24. november 2010

quar20

MissChrista skriver:

Ihh, den må jeg hellere læse så !!! Håber bare det kommer ti lat gå godt (: ! er glad for at høre at der også er folk der har haft positive oplevelser med igangsættelse

Det har jeg ihvertfald...!! Det gjorde dog SKIDE ondt at få taget vandet fordi jeg stadig havde 2cm lh tilbage - men det kvarter det tog, holde rman nok ud - når man nu kan indstille sig på at blive forældre meget hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.