Nytår 2010/11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2010

NoName

Hej piger

Nu har vi jo små bebser til nytår i år.... Derfor kan nytår jo ikke være helt som den plejer...

Hvad skal i? og hvad skal i have og spise?

Knus NoName - der kæmper for at lave nytårsaften henad perfekt da det er mandens aller første gang hjemme uden abegilde men mangler inspiration...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anne85

Nu er det jo mit fjerde nytår med børn så her bliver det ikke en omvæltning Vi får tre vennepar på besøg - med henholdsvis, et, to og tre børn - så 8 unger blir der i alt - lige fra babyer til skolebørn Maden har vi ikke fundet på endnu. Men generelt blivr det hele meget børnevenligt og absolut ikke nogen abefest (altså mændene skal da sikkert nok få så hatten passer men personligt drikker jeg aldrig når jeg er sammen med mine børn)

Anmeld

24. november 2010

Corn

Vi plejer at holde det med to-tre vennepar. Nogen med og nogen uden børn...

I år er vi ved at undersøge om vi skal i sommerhus med to andre par, hvoraf det ene har børn og det andet ikke har...

Og der kan da sagtens hældes sprit i manden, han ammer jo ikke

Anmeld

24. november 2010

NoName

Macaab skriver:

Vi plejer at holde det med to-tre vennepar. Nogen med og nogen uden børn...

I år er vi ved at undersøge om vi skal i sommerhus med to andre par, hvoraf det ene har børn og det andet ikke har...

Og der kan da sagtens hældes sprit i manden, han ammer jo ikke

Tror bestemt ikke han har lyst til at side og drikke sig ned når jeg sidder med gåsevin.... looool Det er hans eget valg at vi skal være hjemme, men han er tom for ideer til maden og han ved ikke om han har lyst til at vi skal have gæster...

For mig er nytår bare en aften som alle andre, sidste år sad jeg alene hjemme med mega kvalme og storhyggede mig med film - ingen snold for så kastede jeg op...

Vil bare så gerne gøre aftenen god for ham når vi skal holde det alene for 1. gang...

Anmeld

24. november 2010

MTS

Vi har slet ikke fået snakket om hvad vi skal lave. Vi bliver nok hjemme eller tager hjem til svigerforældrene. Bare noget stille og roligt.

Så hvis vi bare bliver hjemme skal jeg også til at lave noget lækkert at spise. Så tror bare jeg må kikke lidt i alle de kogebøger jeg har for lidt idéer.

Anmeld

24. november 2010

Jibbe

Vi skal have min lillebror + børn og et vennepar på besøg. Egentlig siger den aften mig ikke så meget:-) jeg plejer at arbejde. Men tror nu nok vi bestiller maden udefra og et glas champagne skader heller ikke. Men meget afslappet nytår her bliver det:-)

Anmeld

24. november 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Nu er det jo mit fjerde nytår med børn så her bliver det ikke en omvæltning Vi får tre vennepar på besøg - med henholdsvis, et, to og tre børn - så 8 unger blir der i alt - lige fra babyer til skolebørn Maden har vi ikke fundet på endnu. Men generelt blivr det hele meget børnevenligt og absolut ikke nogen abefest (altså mændene skal da sikkert nok få så hatten passer men personligt drikker jeg aldrig når jeg er sammen med mine børn)

Hvor er du bare fesen Anne.. Troede vi skulle danse på bordene og det hele

Anmeld

24. november 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Hvor er du bare fesen Anne.. Troede vi skulle danse på bordene og det hele

Jamen du skal være så velkommen Men du kender mig da vist efterhånden godt nok til at vide at det ikke liiiige er mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.