Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har malene84 sæt et vidunderlig billede af sine børn hvor de har en helt fantastisk elefanthue på....
nogle der kender nogle gode købe der inde hvor andre syger sådan nogle vidunderlig ting>?????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Nu har malene84 sæt et vidunderlig billede af sine børn hvor de har en helt fantastisk elefanthue på.... nogle der kender nogle gode købe der inde hvor andre syger sådan nogle vidunderlig ting>?????
sarahb skriver: søg efter kajogviola de laver så fine huer Og så vælger du selv farve kombonationer osv.
søg efter kajogviola de laver så fine huer Og så vælger du selv farve kombonationer osv.
De er jo helt fantastiske
B&J skriver: De er jo helt fantastiske
sarahb skriver: nemlig, de er så gode og varme... Og så er det min mor og søster der har mærket. Og kan virkelig stå inde for kvaliteten.. Og så er det fedt du kan få dem som du vil have, så de matcher vintertøjet.
nemlig, de er så gode og varme... Og så er det min mor og søster der har mærket. Og kan virkelig stå inde for kvaliteten.. Og så er det fedt du kan få dem som du vil have, så de matcher vintertøjet.
også der for jeg syntes det er spænde af finde tøj andre syger for det er tit virkelig god kvalitet og lækre produkter
Jeg bruger hjertebobler har selv designet min datters hue
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128