Trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. november 2010

B&J

Nu har malene84 sæt et vidunderlig billede af sine børn hvor de har en helt fantastisk elefanthue  på....

nogle der kender nogle gode købe der inde hvor andre syger sådan nogle vidunderlig ting>?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

sarahb

B&J skriver:

Nu har malene84 sæt et vidunderlig billede af sine børn hvor de har en helt fantastisk elefanthue  på....

nogle der kender nogle gode købe der inde hvor andre syger sådan nogle vidunderlig ting>?????

søg efter kajogviola de laver så fine huer Og så vælger du selv farve kombonationer osv.

Anmeld

24. november 2010

B&J

sarahb skriver:

søg efter kajogviola de laver så fine huer Og så vælger du selv farve kombonationer osv.

De er jo helt fantastiske

Anmeld

24. november 2010

sarahb

B&J skriver:

De er jo helt fantastiske

nemlig, de er så gode og varme... Og så er det min mor og søster der har mærket. Og kan virkelig stå inde for kvaliteten.. Og så er det fedt du kan få dem som du vil have, så de matcher vintertøjet.

Anmeld

24. november 2010

B&J

sarahb skriver:

nemlig, de er så gode og varme... Og så er det min mor og søster der har mærket. Og kan virkelig stå inde for kvaliteten.. Og så er det fedt du kan få dem som du vil have, så de matcher vintertøjet.

også der for jeg syntes det er spænde af finde tøj andre syger for det er tit virkelig god kvalitet og lækre produkter

Anmeld

24. november 2010

slettet_7530

Jeg bruger hjertebobler  har selv designet min datters hue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.