Ømme bryster og testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Barejegsnartergravid

Hej kloge piger

Jeg har to spørgsmål, som jeg håber I vil hjælpe mig med

1) Kan man få ømme bryster uden at have haft ægløsning?

2) Vil I hjælpe mig med min testdag, mine sidste cyklusser har været på 30, 30, 29, 28, 29, 31 dage, på hvilken dag, tror I jeg har testdag

På forhånd tak og god arbejdslyst/dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

mortilfreja

Udfra det du skriver vil jeg tro du har testdag på 30. dagen..

Det med de ømme bryster uden ægløsning kender jeg ik noget til.. Jeg har altid ømme bryster op til mens..

Anmeld

24. november 2010

Barejegsnartergravid

Tak for svar - skulle lige have en undskyldning for ikke at teste i dag - det er nemlig kun 28. dagen i dag hehe og det er så fristende at teste

Nej jeg har heller ikke hørt om det, så var lidt nysgerrig om, det kan skyldes andet

men tak i hvert fald

Anmeld

24. november 2010

SSL

Barejegsnartergravid skriver:

Hej kloge piger

Jeg har to spørgsmål, som jeg håber I vil hjælpe mig med

1) Kan man få ømme bryster uden at have haft ægløsning?

2) Vil I hjælpe mig med min testdag, mine sidste cyklusser har været på 30, 30, 29, 28, 29, 31 dage, på hvilken dag, tror I jeg har testdag

På forhånd tak og god arbejdslyst/dag til alle

Jeg vil da gerne byde ind med mit bud

1) Ja, jeg tror man utrolig nemt kan få ømme bryster når man tænker baby'er, graviditeter, ÆL, mens. start osv, tror virkelig det hele har en virkning, også rent psykisk! Jeg fik kæmpe og meget hårde bryster sidste måned, efter ÆL og før mens. altså, midt i det hele.. Det var helt sikkert psykisk!

2) Jeg ville nok teste dag 29 eller 30, da de to dage går igen.. Min cyklus er mellem 27 og 31 dage, alt efter hvor meget jeg tænker på gaviditet, rent psykisk

Håber det giver mening, og held og lykke med det

Anmeld

24. november 2010

mortilfreja

Barejegsnartergravid skriver:

Tak for svar - skulle lige have en undskyldning for ikke at teste i dag - det er nemlig kun 28. dagen i dag hehe og det er så fristende at teste

Nej jeg har heller ikke hørt om det, så var lidt nysgerrig om, det kan skyldes andet

men tak i hvert fald

Ja det er enormt fristende at teste før tid.. Har jeg gjort denne måned.. Skulle have haft mens igår.. Testede mandag men negativ og det rumler i maven og niver lidt så jeg tror desværre mens er lige om hjørnet

Anmeld

24. november 2010

Barejegsnartergravid

SSL tak for svar - ja jeg tror også meget er rent psykisk jeg prøver også hele tiden at sige til mig selv, nej du har ikke kvalme, og de ekstra niv i underlivet er ikke nye, og så videre og så videre, men det med brysterne har jeg faktisk altid haft, selv da jeg ikke tænkte baby 24/7 - så derfor mit spørgsmål, for man tænker jo så meget, får jeg nu ÆL, er jeg normal og bla bla, når det ikke lige lykkes med det vums, men jeg er enig med dig) man skal passe på ikke at bilde sig for meget ind

Og mortilfreja, ja det er så øv, tør slet ikke teste før tid, synes jeg læser så meget med at folk tester positivt før tid og så er det en BIO - det ville jeg slet ikke kunne klare, så jeg holder mig til testdagen, så får jeg ikke falske forhåbninger, jeg ikke kan håndtere Men øv du fik en negativ test og mens MULIGVIS (læs kan jo godt være den holder sig væk) kommer, men om ikke andet er der stadig en chance i næste måned til at få vores velfortjente julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.