barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Lise 26

hva gav i af med til barnedåben? er på bar bund. vil virkelig gerne have nogle forslag..

lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Lise 26

der skal stå hva i gav af mad

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

Vi skal have hjemmelavet smørrebrød til frokost - altså efter kirke, så kaffe/kage, og nogle forskellige hjemmelavede lune retter til "natmad" - REGNER vi med

Anmeld

24. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Til Luka's barnedåb fik vi mexicansk-buffet og kage/kaffe bagefter.

Til Lina's barnedåb fik vi helstegt pattegris med diverse salater/kartofler og kage/kaffe bagefter.

Begge gange lavede gudmor maden og vi havde piger i køkkenet, så vi kunne slappe af og nyde dagen

Anmeld

24. november 2010

Lise 26

MoarHvidovre skriver:

Til Luka's barnedåb fik vi mexicansk-buffet og kage/kaffe bagefter.

Til Lina's barnedåb fik vi helstegt pattegris med diverse salater/kartoftler og kage/kaffe bagefter.

Begge kage lavede gudmor maden og vi havde piger i køkkenet, så vi kunne slappe af og nyde dagen

det var da en god ide..

Anmeld

24. november 2010

henh01

Til min datters dåb lavede min mor og jeg buffet med 3 slags kød, salat, pasta og flødekartofler. Islagkage til dessert.

Til min søns dåb regner jeg med at jeg bestiller smørrebrød og så med et lækkert kaffe/kage bord. Hvis ikke så bliver det hjemmelavet buffet igen. (Laver gerne det der er billigst)

Anmeld

24. november 2010

K&S

Lise 26 skriver:

hva gav i af med til barnedåben? er på bar bund. vil virkelig gerne have nogle forslag..

lise

Vi skal have brunch til Antons barnedåb næste lørdag - vi har "hyret" en til at komme og lave det hele på dagen (hun bager også selv boller & rugbrød)  og så handler hun selv ind og kommer bare med bon´erne...!

Vi har smagt det hos nogle venner tidligere (også til en barnedåb), så vi ved det er SUPER godt

Anmeld

24. november 2010

serinasmor

vi bestilte buffet med 3 slags kød og 4 slags tilbehør fra kokken og jomfruen... jeg ved godt at mange har noget imod kokken og jomfruen men i aalborg området er de ganske udemærkede ... og aå bagte jeg 2 chokoladekager som blev pyntet med pink glasur .... ikke noget vildt fancy ... og folk fik rigtig med .. hvilket er et stort plus da halvdelen skulle køre 2 timer eller mere for at komme til os

Anmeld

24. november 2010

LilyMarleen

lise

Det var hvad vi fik. Og det var en kæmpe succes :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Angelspot

Vi skal holde det et sted hvor vi ikke rigtig har mulighed for selv at lave maden, så vi regner med at skulle have buffet uderfra, feks kokkekompagniet eller kokken og jomfruen. Det er muligt at få billig buffet med kød og salat og det hele til få penge og så sliper vi selv for besværet, hvilket tæller rigtig meget hos os. Og så laver vi selv kage og kaffe og alt det ved siden af. Det bliver i maj/juni, så det skal heller ikke være alt for tungt mad, da det jo er godt vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.