One born every minute

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2010

LouiseNielsen

Åhhh sidder lige og ser det nu (Har optaget det)

Og ihhh altså hvor bliver jeg skruk:

JEG VIL OGSÅ HAVE VEER OG FØDE......

Jeg syntes det er så hyggeligt og gå med veer og vente på højde punktet hvor man kan få lov til at presse og babyen kommer op på maven......

Så beder til jeg snart bliver gravid igen, så vi kan gå en dejlig tid med graviditet, fødsel og nyt familiemedlem i møde....

Tosset indlæg ved det godt.... Er jer den eneste som har det sådan??

Har en veninde som mener det er sygt at man kan syntes det er hyggeligt at have veer.... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Corn

jeg synes også det er mega hyggeligt. Man er jo ligeså spændt på "gaven" som et barn op til jul.

Så jeg kan sagtens følge dig

Anmeld

24. november 2010

Topp

må da nok sige at veerne er IKKE dem jeg glæder mig til - men det følger jo ligesom med til at føde  Meeen kan da lige skrive til dig når jeg går i gang - så kan du "overtage" den "sure del" med veer - så presser jeg *Griner*

Anmeld

24. november 2010

Moar2011

LouiseNielsen skriver:

Jeg syntes det er så hyggeligt og gå med veer og vente på højde punktet hvor man kan få lov til at presse og babyen kommer op på maven......

Så beder til jeg snart bliver gravid igen, så vi kan gå en dejlig tid med graviditet, fødsel og nyt familiemedlem i møde....

Har en veninde som mener det er sygt at man kan syntes det er hyggeligt at have veer.... hehe

Du må have et høj smerte neiveo :p

Anmeld

24. november 2010

Ann.

Jeg vil også

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Topp skriver:

må da nok sige at veerne er IKKE dem jeg glæder mig til - men det følger jo ligesom med til at føde  Meeen kan da lige skrive til dig når jeg går i gang - så kan du "overtage" den "sure del" med veer - så presser jeg *Griner*

Hehe ja det ku du lide... Ej er jo ikke mest det at have veer, for når jeg står i det så bander jeg dem langt væk... Det er mere spændeningen ved det hele.... Men jo jeg syntes det er hyggeligt at gå med veer og vente på det det hele handler om og man i 9 mdr har ventet på..... Det hele ender jo med man får babyen op på brystet, og det er bare alle veer værd...

Anmeld

24. november 2010

Malonde1985

LouiseNielsen skriver:

Hmm.. vil ikke sige at det er sygt , MEN  ligefrem at glæde sig til at have veer er måske ikke helt så normalt...? smiler..

Jeg er i 31. uge og er da begyndt at tænke meget over hvordan mon fødslen kommer til at forløbe denne gang - er absolut IKKE fan af veer!!! Av av av.. sir jeg bare!!  meeen der følger jo noget fantastisk med, og det glæder jeg mig da uhyre meget til! Men veerne skal bare OVERSTÅES!!!!

Anmeld

24. november 2010

Topp

LouiseNielsen skriver:

Hehe ja det ku du lide... Ej er jo ikke mest det at have veer, for når jeg står i det så bander jeg dem langt væk... Det er mere spændeningen ved det hele.... Men jo jeg syntes det er hyggeligt at gå med veer og vente på det det hele handler om og man i 9 mdr har ventet på..... Det hele ender jo med man får babyen op på brystet, og det er bare alle veer værd...

jamen du har ret - man venter jo og arbejder sig hen imod præmien  jeg kan snart IKKE vente mere - syntes denne graviditet har taget 100 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.